KIA показа изображения на изцяло новият Sportage
Днес Киа представи изображения на изцяло новия Sportage – пето поколение на най-популярния SUV модел на марката.
С планиран дебют в Корея през юли тази година, новият Sportage е разработен с внимание към всеки детайл, така че да зададе нови стандарти за качество и дизайн в своя сегмент – усъвършенстван екстериорен и интериорен дизайн, модерни технологии за свързаност и високоефективни двигатели. През септември, за първи път в 28г. история на модела, Киа Европа ще лансира европейска версия на бестселъра.
Представената по-рано тази година нова философия в дизайна на всички бъдещи модели Киа – Opposites United – е залегнала в проектирането и конструкцията на новия Sportage, с влияние върху всеки аспект от неговата визия и характер. Разпространените изображения разкриват отличителен SUV модел с модерно присъствие – в хармония с природата, нейното съвършенство и лекота, като същевременно доминира новата дизайнерска концепция на марката.
Мускулеста визия, иновативен интериор
Новият Kia Sportage е с атлетична, модерна визия. Предната част на автомобила е подчертана от динамично оформената черна радиаторна решетка, а мускулестите странични линии плавно преливат към дневните светлини, които обгръщат новото лого на марката и емблемата на модела.
Интериорното изображение разкрива ориентирано към водача пространство, което демонстрира смел характер, меки на допир материали и авангардни технологии. Централно е разположен красиво изваян интегриран дисплей.
“Вдъхновен от етоса, който създадохме там, където природата среща модернизма, новият Sportage предизвиква дизайнерските норми с авантюристичен, но съвременен екстериор и изящен, новаторски интериор,” каза said Karim Habib, Изпълнителен вицепрезидент и Ръководител международен дизайн център. „С представянето на новото поколение Sportage ние не правим просто крачка напред, а се издигаме до изцяло различно ниво в SUV сегмента.”
Kia Motors Corporation (www.kia.com) е глобален мобилен бранд, чиято основна цел е създаването на устойчиви решения за мобилност за потребители, общности и общества по целия свят. Основана през 1944г. Kia предоставя решения за мобилност повече от 75г. С 52 000 служители по света, дистрибуторска мрежа в над 190 държави и производствени бази в 6 страни, днес компанията произвежда над 3 милиона автомобила годишно. Kia оглавява популяризирането на електрифицирани превозни средства и развива все по-широк набор от мобилни услуги, насърчавайки милиони хора по света да използват най-добрите начини за придвижване. Новият бранд слоган на Kia - ‘Movement that inspires’, олицетворява целта на компанията да вдъхновява потребителите чрез нови продукти и услуги, и всяко преживяване с марката.