Новини

picture

KIA представи първи изображения на Sportage за европейските потребители


Kia представи първи изображения на изцяло новия, предназначен за Европейския пазар, Sportage. За първи път в историята, Kia лансира проектиран специално за европейската аудитория модел Sportage, пето поколение на световния бестселър.
 
Изцяло съобразена с изискванията на европейските потребители, разработена със специално внимание към детайла, европейската версия на новия Sportage ще постави нови стандарти в SUV сегмента. Впечатляващият екстериорен и интериорен дизайн променя възприятията за стил, поставяйки нови норми със следващо поколение Sporatge. Съвременни системи за сигурност, високоефективни двигатели и високо ниво на пасивни, активни и ADAS системи за сигурност допълнително подчертават премиум статуса на автомобила. Конструирана върху нова архитектура, европейската версия на Sportage предлага оптимално управление и пътно поведение по европейските пътища.     
 
 
Дизайн от бъдещето
Новата стилистична философия на Kia – „Opposites United” е в основата на изцяло новия Sportage и оказва влияние във всеки аспект от оформлението на външността и характера на модела. Дизайнът на модела е изграден на принципа ‘Природна смелост’, като част от новата философия, въплъщавайки света на природата и отразявайки новата дръзка, емоционална, модерна и органична като форми дизайнерска идентичност на марката. Предоставените днес изображения загатват за един спортен, самоуверен и новаторски SUV.
 
Европейската версия на изцяло новия Sportage се отличава с компактна форма в комбинация с динамично присъствие на пътя. Проектиран като високотехнологичен модел със зашеметяващ дизайн, европейска версия на Sportage се характеризира с мускулеста форма и страничен силует с ясно изразени линии, които преминават през изчистените и изискани повърхности на каросерията и съчетават хармонично контрастните обеми.
 
Дизайнът провокира вълнение и размисъл с впечатляващата черна графика на решетката, която цялостно обгръща предната част на автомобила. Издължената предна решетка свързва модерното изпълнение на  емблематичната „Tiger Nose” решетка на Kia, която привлича погледите към лицето на новия модел, сотличаващите се с формата на бумеранг дневни (DRL) светлини, които пък създават масивни ограничителни линии за фаровете с изключително атрактивна форма.
 
Изображенията демонстрират черен, различен от основния цвят на каросерията цвят на покрива, който подчертава допълнително спортния профил и акцентира върху динамичната архитектура на средните странични колони с „деконструиран” дизайн.
 
В задната част, новият Sportage запазва мощното си присъствие на пътя с могъщите, широки форми в областта на раменете, които олицетворяват силата и стабилността на SUV модела. Дизайнът на задната черна броня още веднъж подчертава динамичния, младежки  характер на новия модел.
 
Онлайн премиера
Специално разработеният за европейския пазар Sportage ще осъществи своята онлайн премиера на 1-ви септември, сряда, от 11ч. европейско време.
 
 
Kia Motors Corporation (www.kia.com) е глобален мобилен бранд, чиято основна цел е създаването на устойчиви решения за мобилност за потребители, общности и общества по целия свят. Основана през 1944г. Kia предоставя решения за мобилност повече от 75г. С 52 000 служители по света, дистрибуторска мрежа в над 190 държави и производствени бази в 6 страни, днес компанията произвежда над 3 милиона автомобила годишно. Kia оглавява популяризирането на електрифицирани превозни средства и развива все по-широк набор от мобилни услуги, насърчавайки милиони хора по света да използват най-добрите начини за придвижване. Новият бранд слоган на Kia - ‘Movement that inspires’, олицетворява целта на компанията да вдъхновява потребителите чрез нови продукти и услуги, и всяко преживяване с марката.