‘ДВИЖЕНИЕ, КОЕТО ВДЪХНОВЯВА’ – КИА ПРЕДСТАВИ СВОЯТА БЪДЕЩА СТРАТЕГИЯ

Обратно

Днес по време на онлайн събитие (https://youtu.be/U67RlX9ibfo) Kia представи детайли за бъдещото развитие на марката. С нов бранд слоган ‘Движение, което вдъхновява’ (Movement that inspires) компанията разкри подробности около новата си стратегия, която включва производството на алтернативни превозни средства, с които ще гарантира устойчиви решения за мобилност на потребителите в цял свят.

 

За да подчертае новата посока на развитие, напълно различна от традиционния бизнес модел, Kia смени корпоративното си име. С премахването на ‘Motors’ от ‘Kia Motors Corporation’, Kia демонстрира разширяването на дейността си чрез разработване и предлагане на иновативни продукти и услуги за мобилност, които да подобрят и улеснят ежедневието на потребителите.

 

Ho Sung Song, Президент и СЕО, Kia Corporation, коментира: ‘В Kia ние вярваме, че транспортът, мобилността и движението символизират човешкото право. Нашата мисия е да създадем иновативни концепции за мобилност и устойчиви решения за потребители, общности и общества в световен мащаб. С лансирането новата ни бранд цел и стратегия, нашата мисия от днес се превръща в реалност.’

 

Нова цел и слоган: ‘Movement that inspires’ 

Новият бранд слоган на Kia - ‘Movement that inspires’, олицетворява целта на компанията да вдъхновява потребителите чрез нови продукти и услуги, и всяко преживяване с марката.

 

Акцент в новата стратегия на Kia е движението като основа на човешкото развитие. Движението дава възможност на хората да посещават нови места, да опознаят нови личности, да създават спомени и нови преживявания. Това е същността на новия бранд – да помогне човешкия прогрес, предоставяйки високотехнологични решения, вълнуващи нови продукти и пълноценни услуги, които вдъхновяват потребителите.

 

Artur Martins, Вицепрезидент и международен бранд мениджър, Kia, заяви: ‘Движението винаги е било в сърцето на нашия бранд, а динамичните хора в основата на нашия бизнес. Движението помага на човечеството да прогресира, да се усъвършенства и да еволюира. Ето защо ние в Kia вярваме, че движението е вдъхновение за нови идеи.”

 

Kia е в бизнеса, свързан с ‘движението’, повече от 75г., стартирайки с производството на първите велосипеди в Корея и конструирането на мотоциклети и камиони, които реализира на международните пазари и до днес. Сега Kia е един от най-големите автопроизводители в световен мащаб, предоставяйки висококачествени превозни средства на милиони хора по света.

 

Целта на новата бранд стартегия на Kia е да отговори на – и да формира – променящите се очаквания чрез разработването на редица нови продукти и услуги. Компанията ще предложи широк спектър от екологични продукти и услуги на потребителите от цял свят за гъвкавост, персонализация и индивидуални решения за мобилност, базирани на изцяло нови технологии.

 

Визия на Kia за устойчива мобилност

Новата бранд идентичност на Kia следва представената през 2020г. дългосрочна стратегия на компанията ‘Plan S’, насочена към установяване на лидерска позиция на марката в автомобилната индустрия по отношение на услуги за мобилност и електрификация, свързаност и автономия. Фокусът е върху популяризирането на електрически превозни средства и въвеждането на широка гама от услуги за мобилност, съобразени с нуждите и предпочитанията на потребителите.

 

Kia се фокусира върху популяризирането на превозни средства с акумулаторни батерии (BEVs) и планира да разшири продуктовата си гама с представянето на 7 BEV модела до 2027г., включително пътнически автомобили, SUV и MPV модели, всеки от които ще бъде оборудван с водеща в индустрията технология за изминаване на дълги разстояния и бърз заряд чрез глобалната модулна технологична платформа E-GMP.

 

Kia разработва и гама от PBVs (Purpose-Built Vehicles) автомобили, предназначени за корпоративни клиенти. Специализираните превозни средства ще бъдат базирани на гъвкави платформи на модулен принцип, проектирани така, че да отговорят на конкретните изисквания за мобилност на широк спектър от корпоративни и флийт клиенти.

 

Търсенето на PBV модели се очаква да се увеличи значително през следващите 5г. до 2030г. поради бързото и устойчиво развитие на електронната търговия и услугите за споделено пътуване. Персонализираните Kia PBV ще бъдат съобразени с нуждите на корпоративните и флийт клиенти. Например, това може да включва автомобили за споделено пътуване, нископлатформени превозни средства и автомобили за доставка.

 

Промяната в наименованието на компанията е свързана и с трансформация в работната култура на организацията. Президентът Song поясни: ‘Промяната на корпоративното ни име и лого не е само естетична. Трансформацията е символ на нов хоризонт и нов бизнес, чрез който не само да отговорим, но и надхвърлим очакванията на клиентите ни по цял свят. Нещо много важно, ребрандирането означава адаптиране на работната ни култура – да насърчим творческите умения на нашите служители като им осигурим вдъхновяваща работна среда.’

 

Развитие на екологични услуги за мобилност

Друга стратегическа цел в Plan S e ангажиментът на Kia да диверсифицира бизнеса си, като предложи екологични услуги за мобилност, фокусирани върху електрическото и автономно шофиране в големите градове.

 

Kia представи още една услуга, включваща WiBLE, съвместна компания за споделяне на автомобили с Repsol, най-голямата испанска енергийна корпорация. Основана през септември 2018г., WiBLE управлява 500 бр. Kia Niro Plug-in Hybrid EVs (PHEVs) чрез съвременен метод, който позволява на потребителите свободно да наемат и връщат превозни средства в зоната на обслужване. С над 130 000 регистрирани членове WiBLE е една от най-успешните платформи за споделена мобилност в Европа. През септември 2020г. в Италия и Русия бе въведена новата услуга KiaMobility, която ще бъде представена и на други пазари в предстоящите няколко години. 

 

Първият BEV автомобил на Kia и нова дизайнерска философия

Първият Kia BEV модел, с дебют април тази година, ще демонстрира прехода на марката към електрификация. Базиран на новата E-GMP технология, автомобилът ще предложи на потребителите инспириран от кросоувър моделите дизайн, пробег от над 500 км и време за пълно зареждане под 20 мин. Това е ще е и първият модел на Kia, който ще бъде конструиран с новото лого.

 

С увеличаване на моделната BEV гамата, Kia планира 6.6% дял от глобалния BEV пазар до 2025г. и реализация на 500 000 BEV автомобила годишно в световен мащаб до 2026г.

 

Karim Habib, Вицепрезидент и ръководител на международния дизайн център, Kia, заяви: ‘Искаме нашите продукти да предоставят инстинктивно и естествено преживяване, което може да подобри ежедневието на нашите клиенти и да ги вдъхнови. Нашата цел е да създадем оригинални, новаторски и вдъхновяващи електрически превозни средства. Идеята на нашите дизайнери и целта на бранда сега са по-свързани отвсякога.’

 

Kia (www.kia.com) is a global mobility brand with a vision to create sustainable mobility solutions for consumers, communities, and societies around the world. Founded in 1944, Kia has been providing mobility solutions for more than 75 years. With 52,000 employees worldwide, a presence in more than 190 markets, and manufacturing facilities in six countries, the company today sells around three million vehicles a year. Kia is spearheading the popularization of electrified and battery electric vehicles and developing a growing range of mobility services, encouraging millions of people around the world to explore the best ways of getting around. The company's brand slogan – ‘Movement that inspires’ – reflects Kia’s commitment to inspire consumers through its products and services.

Последни новини
15 01

‘ДВИЖЕНИЕ, КОЕТО ВДЪХНОВЯВА’ – КИА ПРЕДСТАВИ СВОЯТА БЪДЕЩА СТРАТЕГИЯ

Днес по време на онлайн събитие (https://youtu.be/U67RlX9ibfo) Kia представи детайли за бъдещото развитие на марката. С нов бранд слоган ‘Движение, което вдъхновява’ (Movement that inspires) компанията разкри подробности около новата си стратегия, която включва производството на алтернативни превозни средства, с които ще гарантира устойчиви решения за мобилност на потребителите в цял свят.
още
12 01

ЕЛЕКТРИЧЕСКО ТАКСИ ОТ СЛЕДВАЩО ПОКОЛЕНИЕ В АВТОПАРКА НА...

Въпреки пандемията и свиването на бизнеса, таксиметровата компания Yellow! не спира развитието си и желанието за по-качествена услуга и живот в София. От днес в града може да бъде видян поредният 100% електрически автомобил на Yellow – KIA e-Niro. Моделът е оборудван с батерия с голям капацитет - 64 kWh, която гарантира пробег от 455 км с едно зареждане.
още
06 01

КИА ПРЕДСТАВИ СВОЯТЯ НОВА БРАНД ИДЕНТИЧНОСТ ЗА ДА ОЗНАМЕНУВА...

Днес Kia представи своето ново корпоративно лого и бранд слоган, които демонстрират съществена трансформация и нова стратегическа цел на автомобилния производител. Промяната на емблематичното лого е обвързана с амбицията на Kia да заеме лидерска позиция в бъдещата мобилност чрез модернизация на всички аспекти, свързани с дейността на компанията.
още
10 12

С ИНВЕСТИЦИЯ ОТ 70 МИЛИОНА ЕВРО КИА УВЕЛИЧИ ЕВРОПЕЙСКОТО...

КИА Моторс Европа осъществи редица подобрения в европейския завод на марката за производство на автомобили и двигатели в Жилина, Словакия. Нововъведенията са на стойност 70 млн. евро, които КИА инвестира тази година за производство на изцяло новите ‘Smartstream' и хибридни двигатели.
още