КИА ПРЕДСТАВИ СВОЯТЯ НОВА БРАНД ИДЕНТИЧНОСТ ЗА ДА ОЗНАМЕНУВА БЪДЕЩАТА ЗНАЧИМА ТРАНСФОРМАЦИЯ НА КОМПАНИЯТА

Обратно

Kia представи своето ново корпоративно лого и бранд слоган, които демонстрират съществена трансформация и нова стратегическа цел на автомобилния производител. Промяната на емблематичното лого е обвързана с амбицията на Kia да заеме лидерска позиция в бъдещата мобилност чрез модернизация на всички аспекти, свързани с дейността на компанията.

 

Логото е символ на новите ценности, които Kia обещава да изпълни чрез редица нови продукти и услуги за своите клиенти. Kia запечатва своя ангажимент с изцяло ново лого, което наподобява ръкописен подпис. Ритмичната, непрекъсната линия на логото олицетворява нестихващия дух на Kia, който вибрира в унисон с желанията на потребителите, докато симетрията в дизайна демонстрира увереност. Възходящите линии символизират амбициите на Kia да вдъхновява своите клиенти при всяко преживяване с марката.

 

„С промяната на логото КИА заявява своята категорична позиция да се превърне в икона за промяна и иновации,” коментира Ho Sung Song, Президент и СЕО на Kia. „Автомобилната индустрия е в период на бърза трансформация и Kia активно се реформира и адаптира към тези промени. Нашата нова бранд идентичност е израз на желанието ни да вдъхновим потребителите с нашите бъдещи предложения за мобилност и да насърчим служителите на КИА да приемат новите предизвикателства в бързо променящата се автомобилна индустрия.”

 

Новото лого бе представено днес с грандиозен пиротехнически спектакъл в небето над Инчеон, Корея. По време на събитието бяха използвани 303 пиродрони, които изстреляха стотици фойерверки в синхронизирана артистична композиция, с което марката отпразнува своето ново начало. Светлинното шоу влезе в Рекордите на Гинес като ‘Най-много безпилотни летателни апарати (дронове), които произвеждат фойерверки едновременно”. Празничното събитие може да бъде проследено в YouTube канала на Kia: https://youtu.be/s61_IsjqLzc.

 

В допълнение към изцяло новото лого, Kia представи и новия си корпоративен слоган ‘Movement that inspires’. Детайли за новата бранд стратегия, включително цели на марката, философия и развитие на бъдещата продуктова гама, ще бъдат обявени на специално онлайн събитие ‘New Kia Brand Showcase’ на 15-ти януари 2021г. Събитието ще бъде излъчено на живо в глобалния YouTube канал на марката.

 

Лансирането на новото лого следва представената през 2020г. дългосрочната стратегия ‘Plan S’ на Kia, насочена към установяване на лидерска позиция на марката в автомобилната индустрия по отношение на услуги за мобилност и електрификация, свързаност и автономия. Фокусът е върху популяризирането на електрически превозни средства и въвеждането на широка гама от услуги за мобилност, съобразени с нуждите и предпочитанията на потребителите.

 

Kia Motors Corporation

Kia Motors Corporation (www.kia.com) is a world-class mobility experience provider that seeks to inspire its customers through movement. Founded in 1944, Kia has been in the ‘movement’ industry for more than 75 years. With 52,000 employees worldwide, a presence in more than 190 markets, and manufacturing facilities in six countries, the company today sells around three million vehicles a year. Kia is spearheading the popularization of electrified and battery electric vehicles and developing a growing range of mobility services, encouraging millions of people around the world to explore the best ways of getting around. 

Последни новини
15 01

‘ДВИЖЕНИЕ, КОЕТО ВДЪХНОВЯВА’ – КИА ПРЕДСТАВИ СВОЯТА БЪДЕЩА СТРАТЕГИЯ

Днес по време на онлайн събитие (https://youtu.be/U67RlX9ibfo) Kia представи детайли за бъдещото развитие на марката. С нов бранд слоган ‘Движение, което вдъхновява’ (Movement that inspires) компанията разкри подробности около новата си стратегия, която включва производството на алтернативни превозни средства, с които ще гарантира устойчиви решения за мобилност на потребителите в цял свят.
още
12 01

ЕЛЕКТРИЧЕСКО ТАКСИ ОТ СЛЕДВАЩО ПОКОЛЕНИЕ В АВТОПАРКА НА...

Въпреки пандемията и свиването на бизнеса, таксиметровата компания Yellow! не спира развитието си и желанието за по-качествена услуга и живот в София. От днес в града може да бъде видян поредният 100% електрически автомобил на Yellow – KIA e-Niro. Моделът е оборудван с батерия с голям капацитет - 64 kWh, която гарантира пробег от 455 км с едно зареждане.
още
06 01

КИА ПРЕДСТАВИ СВОЯТЯ НОВА БРАНД ИДЕНТИЧНОСТ ЗА ДА ОЗНАМЕНУВА...

Днес Kia представи своето ново корпоративно лого и бранд слоган, които демонстрират съществена трансформация и нова стратегическа цел на автомобилния производител. Промяната на емблематичното лого е обвързана с амбицията на Kia да заеме лидерска позиция в бъдещата мобилност чрез модернизация на всички аспекти, свързани с дейността на компанията.
още
10 12

С ИНВЕСТИЦИЯ ОТ 70 МИЛИОНА ЕВРО КИА УВЕЛИЧИ ЕВРОПЕЙСКОТО...

КИА Моторс Европа осъществи редица подобрения в европейския завод на марката за производство на автомобили и двигатели в Жилина, Словакия. Нововъведенията са на стойност 70 млн. евро, които КИА инвестира тази година за производство на изцяло новите ‘Smartstream' и хибридни двигатели.
още