КИА ЛАНСИРА ОБЩОЕВРОПЕЙСКА УСЛУГА ЗА ЗАРЕЖДАНЕ НА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ

Обратно

КИА Моторс лансира KiaCharge, общоевропейска интегрирана услуга за зареждане на електромобили. Собствениците на BEVs (електрически превозни средства) и PHEVs (плъгин хибридни автомобили) ще имат осигурен достъп до най-мащабната мрежа от електростанции в Европа. Потребителите ще могат да се възползват от услугата посредством плащане с карта и мобилно приложение. Услугата ще бъде на достъпна тарифа за всички клиенти в зависимост от техните индивидуални предпочитания за зареждане.

 

В партньорство с Digital Charging Solutions (DCS), KiaCharge ще предложи на своите клиенти достъп до 160 000 зарядни станции в Европа, които ще са с AC и DC конектори.

 

Чрез инсталация на приложението KiaCharge потребителите ще имат осигурен достъп до зареждащите устройства от всички основни оператори посредством обща платформа. Благодарение на eRoaming клиентите ще имат възможност да зареждат своите автомобили в цяла Европа без да са необходими допълнителни договори с други доставчици.

 

Емилио Ерера, Главен оперативен директор на КИА Моторс Европа, коментира: „Недостатъчната наличност на точки за зареждане е основателна причина за отказ от покупката на електромобил. Чрез въвеждането на цялостна и лесна за използване интегрирана услуга за зареждане на електромобили, КИА ще насърчи закупуването на електрически превозни средства.”

 

Предвид напредничавото развитие на технологиите, пробегът на BEV автомобили непрекъснато нараства. Например, 64 kWh КИА е-Ниро изминава 455 км с едно зареждане, комбинирайки кросоувър дизайн и практичност с дълъг пробег и нулево ниво на вредни емисии.

 

В близко бъдеще много от потребителите на ДВГ автомобили ще предпочетат покупката на електромобил. Според проучване направено от McKinsey търсенето на публични зарядни станции в следващите 10г. се очаква да се увеличи с 35%. 

 

KiaCharge – един акаунт за цяла Европа  

С KiaCharge автомобилната компания предлага на своите BEV и PHEV клиенти интегрирана услуга за зареждане на електромобили в Европа в партньорство с eRoaming. eRoaming предоставя възможност на водачите на електромобили да използват множество зарядни станции без да е необходимо сключването на договори с други доставчици.

 

Новата услуга от КИА ще осигури достъп до уеб платформа, която ще съдържа цялата необходима информация, включително детайли за продукта, тарифи, карта с локации на зарядните станции и управление на акаунта. В допълнение, KiaCharge може да се управлява от iOS и Android приложения, което позволява интелигентно планиране на маршрута с цел улесняване намирането на точки за зараждане. Потребителите ще могат лесно да открият най-близката зарядна станция и чрез инфотейнмънт системата на своя автомобил.

 

Потребителите на KiaCharge могат да се включат в DCS мрежата чрез радиочестотна идентификационна (RFID) карта или мобилно приложение. Те ще получават информация за цените на точките за зареждане в реално време и ще имат пълна прозрачност на цената на услугата за зареждане. Всички клиенти ще получават веднъж месечно фактура за използване на мрежата, вместо отделно таксуване при всяко едно зареждане.

 

KiaCharge ще бъде лансирана в 7 европейски държави през октомври тази година: Италия, Полша, Испания, Австрия, Франция, Германия и Швейцария. Услугата ще бъде активирана и за потребителите в Англия до края на 2020г. Компанията планира да предостави услугата на повече европейски държави в близко бъдеще.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации. 

Последни новини
15 01

‘ДВИЖЕНИЕ, КОЕТО ВДЪХНОВЯВА’ – КИА ПРЕДСТАВИ СВОЯТА БЪДЕЩА СТРАТЕГИЯ

Днес по време на онлайн събитие (https://youtu.be/U67RlX9ibfo) Kia представи детайли за бъдещото развитие на марката. С нов бранд слоган ‘Движение, което вдъхновява’ (Movement that inspires) компанията разкри подробности около новата си стратегия, която включва производството на алтернативни превозни средства, с които ще гарантира устойчиви решения за мобилност на потребителите в цял свят.
още
12 01

ЕЛЕКТРИЧЕСКО ТАКСИ ОТ СЛЕДВАЩО ПОКОЛЕНИЕ В АВТОПАРКА НА...

Въпреки пандемията и свиването на бизнеса, таксиметровата компания Yellow! не спира развитието си и желанието за по-качествена услуга и живот в София. От днес в града може да бъде видян поредният 100% електрически автомобил на Yellow – KIA e-Niro. Моделът е оборудван с батерия с голям капацитет - 64 kWh, която гарантира пробег от 455 км с едно зареждане.
още
06 01

КИА ПРЕДСТАВИ СВОЯТЯ НОВА БРАНД ИДЕНТИЧНОСТ ЗА ДА ОЗНАМЕНУВА...

Днес Kia представи своето ново корпоративно лого и бранд слоган, които демонстрират съществена трансформация и нова стратегическа цел на автомобилния производител. Промяната на емблематичното лого е обвързана с амбицията на Kia да заеме лидерска позиция в бъдещата мобилност чрез модернизация на всички аспекти, свързани с дейността на компанията.
още
10 12

С ИНВЕСТИЦИЯ ОТ 70 МИЛИОНА ЕВРО КИА УВЕЛИЧИ ЕВРОПЕЙСКОТО...

КИА Моторс Европа осъществи редица подобрения в европейския завод на марката за производство на автомобили и двигатели в Жилина, Словакия. Нововъведенията са на стойност 70 млн. евро, които КИА инвестира тази година за производство на изцяло новите ‘Smartstream' и хибридни двигатели.
още