КИА ЛАНСИРА ПРОГРАМА ЗА УДЪЛЖАВАНЕ НА ГАРАНЦИЯТА ‘KIA PROMISE’

Обратно

КИА Моторс Корпорейшън обяви лансирането на “KIA Promise” – международна програма за удължаване на гаранцията. Услугата е разработена в помощ на всички потребители на автомобили КИА, за които е ограничено придвижването до сервизните центрове на компанията поради пандемията от COVID-19.

 

Kia Promise се предлага в 142 държави и е предназначена за превозни средства с гаранция от КИА, която изтича между 1 февруари и 30 април 2020г. Програмата обхваща всички европейски държави, в които КИА предлага безпрецедентна 7г. гаранция или 150 000 км. Според специалната услуга всички собственици на автомобили КИА ще могат да се възползват от удължена гаранция до 30 юни 2020г.

 

КИА Моторс вярва, че с предоставената услуга и разширена гаранция ще помогне на повече от 500 000 клиенти на марката в международен мащаб.

 

Предвид създалата се извънредна ситуация с COVID-19 и наложените стриктни мерки за превенция на разпространението му, KIA Promise ще помогне на клиентите, за които е невъзможно да посетят оторизираните сервизни центрове на КИА в периода на извънредно положение. Програмата ще е в полза и на потребителите, които са възпрепятствани по същата причина при нужда от ремонт или техническо обслужване.

 

Sangdae Kim, Вицепрезидент и Ръководител ‘Global Customer Experience Division’, КИА Моторс Корпорейшън заяви: ‘Подхождаме с разбиране към създалата се ситуация и вярваме, че можем с удължаване периода на гаранцията да бъдем полезни на нашите клиенти. И тъй като приоритетът ни е отношението и грижата за тях, нашата цел е да спестим притесненията на потребителите на автомобили КИА относно поддръжката и сервизирането в периода на социална изолация.’

 

В допълнение към програма ‘KIA Promise’ в ситуацията на извънредно положение, КИА Моторс България предлага специална услуга на своите клиенти в София сервизно обслужване ‘От врата до врата’. Услугата осигурява максимално удобство и сигурност при нужда от ремонт или техническо обслужване. След подадена заявка автомобилът се взима от посочен адрес, откъдето бива откаран в оторизирания сервиз на КИА Моторс България в София. Експерти от компанията обслужват автомобила, дезинфекцират го след извършените технически дейности и го връщат отново на посоченото място.

 

С изключително внимание относно сигурността и здравето на клиенти, бизнес партньори и служители, КИА Моторс продължава да следи развитието на извънредната ситуация с настъпилата пандемия. Компанията е предприела необходимите мерки за предотвратяване разпространението на вируса във всички свои обекти, в съответствие с препоръките на здравните власти.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации.

Последни новини
22 07

НОВИЯТ РЕЖИМ TERRAIN MODE ПРАВИ ЧЕТВЪРТО ПОКОЛЕНИЕ KIA SORENTO ОЩЕ...

Четвъртото поколение на KIA Sorento ще бъде оборудвано с новоразработения режим „Terrain Mode“ от момента на старта на продажбите на новия модел в Европа през второто полугодие на 2020г.
още
29 06

КИА МОТОРС ЗАЕ ПЪРВО МЯСТО СПОРЕД ПРОУЧВАНЕТО ЗА КАЧЕСТВО НА J.D....

КИА зае челна позиция в американската авто индустрия, според проучването за качество на J.D. Power (IQS) 2020 с рапортувани 136 проблема на 100 автомобила. За шеста поредна година КИА е номер едно сред масовите автомобилни производители. “Изключителен резултат за корейския бранд’, каза Dave Sargent, Вицепрезидент, Automotive Quality, J.D. Power.
още
18 06

КИА МОТОРС И GOOGLE CLOUD ПРЕДСТАВЯТ МОБИЛНО ПРИЛОЖЕНИЕ...

Днес КИА Моторс Корпорейшън лансира ‘Kia Owner's Manual App’ – изцяло дигитално Ръководство на потребителя, съвместна разработка с Google Cloud и Megazone. Kia Owner's Manual е приятно и удобно за потребителите мобилно приложение, което предоставя информация за функционалностите на всеки автомобил КИА посредством камера на смартфон. Вместо да се позовават на отпечатаното Ръководство, собствениците на автомобили КИА ще имат възможността да използват приложението за по-удобно и лесно информиране относно индивидуалните характеристики на автомобила, който управляват.
още
13 05

КИА С РЕКОРД В ПРОДАЖБИТЕ НА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ В ЕВРОПА

КИА Моторс разкри подробности от дългосрочната си стратегия за преминаване към електрификация на продуктовата гама, след като регистрира рекорд в продажбите на електромобили в Европа през първото 3-месечие на 2020г.
още