КИА ПРЕДСТАВЯ СЛЕДВАЩО ПОКОЛЕНИЕ СОРЕНТО

Обратно

КИА Моторс Корпорейшън днес разпространи първи официални снимки на изцяло новия модел Соренто, няколко седмици преди премиерата му по време на международния автосалон в Женева 2020г.

 

Концепцията ‘изискана дързост’ вдъхнови дизайнерите на марката, чиято цел бе да запазят стабилното и внушително излъчване на модела, добавяйки доза съвършенство и елегантност. По-стилен от всякога, впечатляващият екстериор на Соренто инкорпорира отсечени линии и обемни повърхности, които го отличават от неговия предшественик. С осъвременени геометрични детайли и издължени пропорции, дизайнът на новия модел е по-уверен, по-зрял и по-желан от всякога.

 

Самоувереното излъчване на Соренто е подчертано от интерпретираната по нов начин емблематична фамилна решетка ‘тигров нос’. Оширената и по-експанзивна решетка хармонично прелива в интегрираните предни светлини. Фаровете се отличават с нова форма ‘тигрово око’, добавяйки нов фокус върху цялостната визия на новия модел.

 

В профил, пропорциите на Соренто са оразмерени така, че моделът да изглежда по-дълъг с по-къси предни и задни надвеси и удължено междуосие. Линията, която започва от предния капак, преминава през извивките на калниците и се простира по протежение на профила на Соренто, се влива в новите вертикални задни светлини.

 

Соренто е в сърцето на модернизираната глобална SUV линия на Kia, която включва Seltos, Stonic, Sportage и Telluride. Новият модел е резултат от съвместната работа на екипите в Корея, Европа и Северна Америка. Следващо поколение Соренто е базирано на нова платформа, която повишава стандартите за пространство, практичност, ефективност и качество в SUV сегмента.

 

Проектиран и конструиран, така че да устои на всякакви предизвикателства, четвърто поколение от широко популярния модел на КИА – Соренто ще осъществи своя дебют на 3-ти март тази година.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации.

 

Последни новини
13 05

КИА С РЕКОРД В ПРОДАЖБИТЕ НА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ В ЕВРОПА

КИА Моторс разкри подробности от дългосрочната си стратегия за преминаване към електрификация на продуктовата гама, след като регистрира рекорд в продажбите на електромобили в Европа през първото 3-месечие на 2020г.
още
07 05

ВТОРИ ЧИФТ ОЧИ: НОВИЯТ КИА СОРЕНТО С ИНОВАТИВНА ТЕХНОЛИГИЯ ЗА...

КИА разкри подробности за модернизираната технология Blind-Spot View Monitor (BVM), която ще се предлага в изцяло новия KIA Sorento. ‘Вторият чифт очи’ за водачите на превозното средство ще увеличи сигурността на пътниците в автомобила, както и на останалите участници в движението чрез елиминиране на мъртвите зони вдясно и вляво. Sorento е първият модел на КИА в Европа, който ще предлага усъвършенстваната технология в помощ на водача.
още
09 04

KIA SOUL EV И TELLURIDE СА ПОБЕДИТЕЛИ В 2020 WORLD CAR AWARDS

КИА тържествува на международния конкурс 2020 World Car Awards, заемайки челните места в 2 категории. KIA Telluride грабна престижната награда ‘Световен автомобил на годината', а KIA Soul EV бе отличен с приза ‘Световен градски автомобил’.
още
06 04

КИА ЛАНСИРА ПРОГРАМА ЗА УДЪЛЖАВАНЕ НА ГАРАНЦИЯТА ‘KIA PROMISE’

КИА Моторс Корпорейшън обяви лансирането на “KIA Promise” – международна програма за удължаване на гаранцията. Услугата е разработена в помощ на всички потребители на автомобили КИА, за които е ограничено придвижването до сервизните центрове на компанията поради пандемията от COVID-19.
още