КИА ПРЕДСТАВИ НОВАТА СИ СТРАТЕГИЯ ЗА ЕЛЕКТРИФИКАЦИЯ ДО 2025Г.

Обратно

КИА Моторс разкри подробности за дългосрочната си стратегия ‘Plan S’, насочена към установяване на лидерска позиция на марката в автомобилната индустрия по отношение на услуги за мобилност и електрификация, свързаност и автономия.

 

‘Plan S’ очертава прогресивното ‘преминаване’ на КИА от двигатели с вътрешно горене към електрификация на продуктовата гама и персонализирани решения за мобилност. Стратегията е предназначена да улесни иновациите на бранда и повиши рентабилността.

 

Едновременно с финансовата и инвестиционна политика на компанията до 2025г., подробностите за ‘Plan S’ са споделени с акционери, аналитици и агенции за кредитен рейтинг.

 

До края на 2025г. КИА планира представянето на 11 електрически превозни средства с акумулаторни батерии. С лансирането на новите модели компанията цели да заеме 6.6% дял от глобалния EV пазар (с изключение на Китай), като 25% от продажбите ще включват реализация на екологични автомобили. КИА планира производството на 500 000 EV автомобила и глобални продажби на   1 млн. щадящи околната среда превозни средства (с изключение на Китай).

 

‘Plan S’

 

 

 

 

 

 

 

 

Pre-emptive transition to EVs

Lead popularization of EVs


1. Лансиране на BEV модел през 2021г.

2. Представяне на изцяло електрическа продуктова гама от 11 модела и достигане до  6.6% глобален дял от пазара на електромобили до 2025г.

3. Реализация на 500,000 BEV автомобила и    1 млн. щадящи околната среда превозни средства до 2026г.

4. Предлагане на модификации на съществуващи EV модели, както и изцяло нови автомобили;

5. Реализация на 20% дял от продажбите на всички модели КИА до 2025г.;

6. Селективно представяне на EV модели на новоразвиващите се пазари; увеличаване продажбите на ICE автомобили;

7. Въвеждане на иновативни методи за продажба на EV автомобили

 

Provision of customized mobility solutions

 

Pursue mobility services based on electric and autonomous vehicles, enter PBV business


1. Изграждане на мобилни хъбове в градовете със строги правила за опазване на околната среда; предлагане на услуги в сферата на екологичната мобилност;

2. Управление услугите за мобилност, базирани на електрически и автономни превозни средства в дългосрочен план;

 

За реализацията на ‘Plan S’ КИА ще инвестира общо 25 милиарда щатски долара. До края на 2025г. компанията цели 6% марж на оперативната печалба и 10.6% възвращаемост на собствения капитал за да осигури необходимия ресурс и увеличи акционерната стойност.

 

„Турбулентните промени в автомобилната индустрия налагат радикална трансформация. КИА Моторс планира активното въвеждане на иновации, чрез които да отговори на бъдещите предизвикателства, идентифицирайки и използвайки нови възможности като основен двигател за бъдещето развитие на компанията, „ заяви Президентът на КИА Моторс, г-н Han-woo Park и добави: „’Plan S’ е предприемчива пътна карта за бъдещия бизнес преход на КИА, която се базира на 2 основни направления: лансирането и популяризацията на електромобили, и разширяване на мобилните услуги за електрически и автономни превозни средства. Приоритет в новата ни стратегия са потребителите и тяхната удовлетвореност. Чрез поредица иновации, продукти и услуги, ще предложим нови изживявания на нашите клиенти .”

 

Компанията ще въведе иновация в идентичността на марката, корпоративната идентичност, идентичност на дизайна и идентичност в потребителското изживяване. Целта на КИА е да предостави възможност на клиентите директно да почувстват, изпитат и възприемат еволюцията на компанията като лидер в предлагането на електрическите превозни средства и мобилни решения.

 

Новата система за идентичност на КИА, която официално ще бъде въведена през втората половина на 2020г., включва постигане на лидерска позиция в производството на електрически превозни средства, превръщането й в предпочитана марка сред милениум поколението (поколението на информационните технологии, родени между 1980 и 2000г., които са свидетели на прехода от аналогова към дигитална ера) и поколение Z (пост-милениали или интернет генерация, родени след средата на 90-те), както и възприемането на компанията като символ на иновации.

  

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации. 

Последни новини
15 01

КИА ПРЕДСТАВИ НОВАТА СИ СТРАТЕГИЯ ЗА ЕЛЕКТРИФИКАЦИЯ ДО 2025Г.

КИА Моторс разкри подробности за дългосрочната си стратегия ‘Plan S’, насочена към установяване на лидерска позиция на марката в автомобилната индустрия по отношение на услуги за мобилност и електрификация, свързаност и автономия.
още
09 01

CARLOS LAHOZ Е НОВИЯТ МАРКЕТИНГ ДИРЕКТОР НА КИА МОТОРС ЕВРОПА

КИА Моторс Европа назначи Carlos Lahoz за Маркетинг Директор на компанията. Г-н Lahoz ще ръководи комуникационните и маркетинг стратегии, ще отговаря за дигиталния маркетинг, стратегическо маркетинг планиране, връзки с медиите, управление на социалните мрежи и развитието на марката на европейските пазари.
още
02 12

КИА И TIME С ОБЩ ПРОЕКТ

КИА лансира онлайн платформа за електрификация (http://bit.ly/ElectrificationMatters) съвместно с популярното седмично и онлайн издание TIME. Уеб базираният проект, който включва статии, видео материали и инфографики, ще предоставя полезна информация на потенциалните купувачи на електромобили.
още
14 11

КИА XCEED СПЕЧЕЛИ ПРЕСТИЖНА НАГРАДА В КОНКУРСА ‘ЗЛАТЕН ВОЛАН’

Новият градски кросоувър на КИА – XCeed триумфира по време на конкурса ‘Златен волан’ (Das Goldene Lenkrad). КИА XCeed бе отличен с титлата ‘Най-добър автомобил под 35 000 евро’ от Auto Bild и Bild am Sonntag.
още