CARLOS LAHOZ Е НОВИЯТ МАРКЕТИНГ ДИРЕКТОР НА КИА МОТОРС ЕВРОПА

Обратно

КИА Моторс Европа назначи Carlos Lahoz за Маркетинг Директор на компанията. Г-н Lahoz ще ръководи комуникационните и маркетинг стратегии, ще отговаря за дигиталния маркетинг, стратегическо маркетинг планиране, връзки с медиите, управление на социалните мрежи и развитието на марката на европейските пазари.

 

Присъединявайки се към европейския мениджърски екип на КИА, Carlos Lahoz ще замести Artur Martins, който наскоро зае друга ръководна длъжност в главното седалище на компанията в Сеул, Корея. Г-н Lahoz ще докладва пряко на Emilio Herrera, Главен Оперативен Директор на КИА Моторс Европа.

 

„Това определено е вълнуващ период за марката КИА, която се наложи като модерен, достъпен и висококачествен бранд в Европа”, коментира Emilio Herrera. „Във връзка с предстоящите премиери на електромобили и хибриди, Carlos ще работи съвместно с маркетинг отделите в Европа и Корея като поема отговорност за ефективна комуникация с настоящи и бъдещи клиенти. Дългогодишния му опит, заедно с разбирането на потребителските нужди и клиентска удовлетвореност, го правят идеалния кандидат за позицията.„

 

Г-н Lahoz е с над 20г. опит в автомобилния сектор. Последните 5г. той заема длъжността Ръководител Стратегическо Планиране и програми за развитие в КИА Моторс Европа, като е бил ангажиран с дългосрочната бизнес стратегия на компанията, CO2 мениджмънт, бизнес пазари, прогнози и планиране на продажбите. Г-н Lahoz е отговарял и за европейското производство на компанията, координирайки планираните операции в завода на КИА в Жилина, Словакия. Преди да се присъедини към екипа на КИА Моторс Европа той е работил в КИА Моторс Иберия като Ръководител Бизнес Планиране.

 

По произход испанец, 44-годишният Carlos Lahoz е завършил икономика в Сарагоса, Испания и притежава МВА от IE Business School в Мадрид. Г-н Lahoz владее отлично испански, английски и италиански език.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации. 

Последни новини
29 06

КИА МОТОРС ЗАЕ ПЪРВО МЯСТО СПОРЕД ПРОУЧВАНЕТО ЗА КАЧЕСТВО НА J.D....

КИА зае челна позиция в американската авто индустрия, според проучването за качество на J.D. Power (IQS) 2020 с рапортувани 136 проблема на 100 автомобила. За шеста поредна година КИА е номер едно сред масовите автомобилни производители. “Изключителен резултат за корейския бранд’, каза Dave Sargent, Вицепрезидент, Automotive Quality, J.D. Power.
още
18 06

КИА МОТОРС И GOOGLE CLOUD ПРЕДСТАВЯТ МОБИЛНО ПРИЛОЖЕНИЕ...

Днес КИА Моторс Корпорейшън лансира ‘Kia Owner's Manual App’ – изцяло дигитално Ръководство на потребителя, съвместна разработка с Google Cloud и Megazone. Kia Owner's Manual е приятно и удобно за потребителите мобилно приложение, което предоставя информация за функционалностите на всеки автомобил КИА посредством камера на смартфон. Вместо да се позовават на отпечатаното Ръководство, собствениците на автомобили КИА ще имат възможността да използват приложението за по-удобно и лесно информиране относно индивидуалните характеристики на автомобила, който управляват.
още
13 05

КИА С РЕКОРД В ПРОДАЖБИТЕ НА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ В ЕВРОПА

КИА Моторс разкри подробности от дългосрочната си стратегия за преминаване към електрификация на продуктовата гама, след като регистрира рекорд в продажбите на електромобили в Европа през първото 3-месечие на 2020г.
още
07 05

ВТОРИ ЧИФТ ОЧИ: НОВИЯТ КИА СОРЕНТО С ИНОВАТИВНА ТЕХНОЛИГИЯ ЗА...

КИА разкри подробности за модернизираната технология Blind-Spot View Monitor (BVM), която ще се предлага в изцяло новия KIA Sorento. ‘Вторият чифт очи’ за водачите на превозното средство ще увеличи сигурността на пътниците в автомобила, както и на останалите участници в движението чрез елиминиране на мъртвите зони вдясно и вляво. Sorento е първият модел на КИА в Европа, който ще предлага усъвършенстваната технология в помощ на водача.
още