CARLOS LAHOZ Е НОВИЯТ МАРКЕТИНГ ДИРЕКТОР НА КИА МОТОРС ЕВРОПА

Обратно

КИА Моторс Европа назначи Carlos Lahoz за Маркетинг Директор на компанията. Г-н Lahoz ще ръководи комуникационните и маркетинг стратегии, ще отговаря за дигиталния маркетинг, стратегическо маркетинг планиране, връзки с медиите, управление на социалните мрежи и развитието на марката на европейските пазари.

 

Присъединявайки се към европейския мениджърски екип на КИА, Carlos Lahoz ще замести Artur Martins, който наскоро зае друга ръководна длъжност в главното седалище на компанията в Сеул, Корея. Г-н Lahoz ще докладва пряко на Emilio Herrera, Главен Оперативен Директор на КИА Моторс Европа.

 

„Това определено е вълнуващ период за марката КИА, която се наложи като модерен, достъпен и висококачествен бранд в Европа”, коментира Emilio Herrera. „Във връзка с предстоящите премиери на електромобили и хибриди, Carlos ще работи съвместно с маркетинг отделите в Европа и Корея като поема отговорност за ефективна комуникация с настоящи и бъдещи клиенти. Дългогодишния му опит, заедно с разбирането на потребителските нужди и клиентска удовлетвореност, го правят идеалния кандидат за позицията.„

 

Г-н Lahoz е с над 20г. опит в автомобилния сектор. Последните 5г. той заема длъжността Ръководител Стратегическо Планиране и програми за развитие в КИА Моторс Европа, като е бил ангажиран с дългосрочната бизнес стратегия на компанията, CO2 мениджмънт, бизнес пазари, прогнози и планиране на продажбите. Г-н Lahoz е отговарял и за европейското производство на компанията, координирайки планираните операции в завода на КИА в Жилина, Словакия. Преди да се присъедини към екипа на КИА Моторс Европа той е работил в КИА Моторс Иберия като Ръководител Бизнес Планиране.

 

По произход испанец, 44-годишният Carlos Lahoz е завършил икономика в Сарагоса, Испания и притежава МВА от IE Business School в Мадрид. Г-н Lahoz владее отлично испански, английски и италиански език.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации. 

Последни новини
19 02

КИА АНОНСИРА ДВИГАТЕЛИТЕ НА ИЗЦЯЛО НОВИЯ КИА СОРЕНТО

КИА Моторс Корпорейшън разкри подробности около новата платформа и двигателите, с които ще се предлага следващо поколение Соренто. Новият КИА Соренто ще бъде първият SUV, който е конструиран на изцяло нова платформа на КИА. С компактна структура на двигателя, по-къси надвеси и удължено междуосие, платформата позволява стилен дизайн, отлична стабилност на пътя, усещане за увереност и прецизно управление.
още
17 02

КИА ПРЕДСТАВЯ СЛЕДВАЩО ПОКОЛЕНИЕ СОРЕНТО

КИА Моторс Корпорейшън днес разпространи първи официални снимки на изцяло новия модел Соренто, няколко седмици преди премиерата му по време на международния автосалон в Женева 2020г.
още
12 02

КИА XCEED И ПРОТОТИПЪТ ‘IMAGINE BY KIA’ С НАГРАДИ iF DESIGN

Градският кросоувър XCeed и прототипът ‘Imagine by Kia’ бяха отличени с престижната награда за дизайн iF. Победителите в популярния конкурс илюстрират дизайнерската концепция на КИА като приоритет в разработването на новите модели и демонстрират развитието на марката в епохата на електрифицираната мобилност.
още
04 02

ИЗЦЯЛО НОВОТО КИА СОРЕНТО ЩЕ ДЕБЮТИРА В ЖЕНЕВА

Проектиран и конструиран, така че да устои на всякакви предизвикателства, четвърто поколение от широко популярния модел на КИА – Соренто е най-новото попълнение в модернизираната SUV гама на марката. Базиран на SUV платформа от най-ново поколение, Соренто повишава стандартите за практичност в сегмента, предлагайки пространство, характерно за по-големи превозни средства. За първи път моделът ще се предлага и във версии хибрид и плъгин хибрид.
още