КИА И TIME С ОБЩ ПРОЕКТ

Обратно

КИА лансира онлайн платформа за електрификация (http://bit.ly/ElectrificationMatters) съвместно с популярното седмично и онлайн издание TIME. Уеб базираният проект, който включва статии, видео материали и инфографики, ще предоставя полезна информация на потенциалните купувачи на електромобили.

 

Информационният клъстер, който е достъпен на TIME.com – предлага актуални теми във връзка с електрификацията и нейното въздействие върху съвременния начин на живот – различни видове EV технологии, обхват и инфраструктура на зарядните станции, като същевременно съобщава за бъдещи инициативи и иновации.

 

Rishaad Sacoor, Бранд мениджър, КИА Моторс Европа, коментира: „Докато Европа се движи с пълна скорост към ерата на електрификация, ние смятаме, че потенциалните потребители се нуждаят от повече новини във връзка с тази вълнуваща технология. Онлайн центърът за електрификация ще предоставя детайлна, стойностна и безпристрастна информация на всеки, който се интересува от електрически превозни средства.”

 

„Партньорството с международно призната и уважавана медиа като TIME гарантира, че нашата съвместна платформа ще бъде последвана от широка аудитория. Със своята дългогодишна история TIME е изградил доверие към своите читатели със стойностно и увлекателно съдържание,” добави Matt Kidd, Мениджър медии, КИА Моторс Европа.

 

Tim Howat, Ръководител направление корпоративни партньорства, TIME, заяви: ‘Вълнуваме се от сътрудничеството си с КИА, което чрез интерактивна медийна платформа ще поднася информация относно бъдещата мобилност и нейното влияние върху обществото. Няма съмнение, че електрификацията се развива с бързи темпове, а съвместният ни проект ще застане начело на тази революция.’

 

„Опитът на КИА в създаването на електрифицирани превозни средства заедно с дългогодишната практика на TIME да информира за иновациите създава силно партньорство, което ще продължи години напред.”, заключи Howat.

 

Интерактивната мултимедийна онлайн платформа за електрификация ще информира и забавлява читателите, като им предоставя ценно и релевантно съдържание.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации.

 

Последни новини
29 06

КИА МОТОРС ЗАЕ ПЪРВО МЯСТО СПОРЕД ПРОУЧВАНЕТО ЗА КАЧЕСТВО НА J.D....

КИА зае челна позиция в американската авто индустрия, според проучването за качество на J.D. Power (IQS) 2020 с рапортувани 136 проблема на 100 автомобила. За шеста поредна година КИА е номер едно сред масовите автомобилни производители. “Изключителен резултат за корейския бранд’, каза Dave Sargent, Вицепрезидент, Automotive Quality, J.D. Power.
още
18 06

КИА МОТОРС И GOOGLE CLOUD ПРЕДСТАВЯТ МОБИЛНО ПРИЛОЖЕНИЕ...

Днес КИА Моторс Корпорейшън лансира ‘Kia Owner's Manual App’ – изцяло дигитално Ръководство на потребителя, съвместна разработка с Google Cloud и Megazone. Kia Owner's Manual е приятно и удобно за потребителите мобилно приложение, което предоставя информация за функционалностите на всеки автомобил КИА посредством камера на смартфон. Вместо да се позовават на отпечатаното Ръководство, собствениците на автомобили КИА ще имат възможността да използват приложението за по-удобно и лесно информиране относно индивидуалните характеристики на автомобила, който управляват.
още
13 05

КИА С РЕКОРД В ПРОДАЖБИТЕ НА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ В ЕВРОПА

КИА Моторс разкри подробности от дългосрочната си стратегия за преминаване към електрификация на продуктовата гама, след като регистрира рекорд в продажбите на електромобили в Европа през първото 3-месечие на 2020г.
още
07 05

ВТОРИ ЧИФТ ОЧИ: НОВИЯТ КИА СОРЕНТО С ИНОВАТИВНА ТЕХНОЛИГИЯ ЗА...

КИА разкри подробности за модернизираната технология Blind-Spot View Monitor (BVM), която ще се предлага в изцяло новия KIA Sorento. ‘Вторият чифт очи’ за водачите на превозното средство ще увеличи сигурността на пътниците в автомобила, както и на останалите участници в движението чрез елиминиране на мъртвите зони вдясно и вляво. Sorento е първият модел на КИА в Европа, който ще предлага усъвършенстваната технология в помощ на водача.
още