НОВИЯТ КРОСОУВЪР КИА XCEED Е СТИЛНА И МОДЕРНА АЛТЕРНАТИВА НА ТРАДИЦИОННИТЕ SUV МОДЕЛИ

Обратно

Днес КИА Моторс разпространи първата снимка на новия градски кросоувър КИА XCeed, който ще осъществи своя дебют по-късно тази година. Със стилен, експресивен и модерен дизайн, XCeed е спортна алтернатива на традиционните представители в SUV сегмента.

 

Модерната екстериорна форма на новия КИА XCeed е продукт на европейския дизайнерски център на марката във Франкфурт, Германия, и е проектиран под ръководството на Gregory Guillaume, вицепрезидент дизайн, КИА Моторс Европа. Високо позиционираната седалка на водача осигурява по-добра видимост в сравнение с конвенционален семеен хечбек. Въпреки че е с по-вълнуващ, обаятелен и по-динамичен екстериорен дизайн, новият КИА XCeed ще предлага конкурентно обширно вътрешно пространство и капацитет за багаж спрямо най-продаваните SUV модели в Европа.

 

Emilio Herrera, главен оперативен директор, КИА Моторс Европа, коментира: „Спортният дизайн и динамично поведение на новия КИА XCeed го правят по-привлекателен от повечето високопроходими конкурентни модели. XCeed не прави компромис с функционалността, благодарение на интелигентната си концепция, която осигурява просторен интериор и място за съхранение, но в по-спортно „тяло” и по-компактнa форма. "

Премиерата на новия КИА XCeed ще се осъществи на 26-ти юни.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации. 

Последни новини
15 01

КИА ПРЕДСТАВИ НОВАТА СИ СТРАТЕГИЯ ЗА ЕЛЕКТРИФИКАЦИЯ ДО 2025Г.

КИА Моторс разкри подробности за дългосрочната си стратегия ‘Plan S’, насочена към установяване на лидерска позиция на марката в автомобилната индустрия по отношение на услуги за мобилност и електрификация, свързаност и автономия.
още
09 01

CARLOS LAHOZ Е НОВИЯТ МАРКЕТИНГ ДИРЕКТОР НА КИА МОТОРС ЕВРОПА

КИА Моторс Европа назначи Carlos Lahoz за Маркетинг Директор на компанията. Г-н Lahoz ще ръководи комуникационните и маркетинг стратегии, ще отговаря за дигиталния маркетинг, стратегическо маркетинг планиране, връзки с медиите, управление на социалните мрежи и развитието на марката на европейските пазари.
още
02 12

КИА И TIME С ОБЩ ПРОЕКТ

КИА лансира онлайн платформа за електрификация (http://bit.ly/ElectrificationMatters) съвместно с популярното седмично и онлайн издание TIME. Уеб базираният проект, който включва статии, видео материали и инфографики, ще предоставя полезна информация на потенциалните купувачи на електромобили.
още
14 11

КИА XCEED СПЕЧЕЛИ ПРЕСТИЖНА НАГРАДА В КОНКУРСА ‘ЗЛАТЕН ВОЛАН’

Новият градски кросоувър на КИА – XCeed триумфира по време на конкурса ‘Златен волан’ (Das Goldene Lenkrad). КИА XCeed бе отличен с титлата ‘Най-добър автомобил под 35 000 евро’ от Auto Bild и Bild am Sonntag.
още