КИА ПУСНА ПЪРВИ СКИЦИ НА ИЗЦЯЛО НОВ SUV МОДЕЛ

Обратно

КИА показа тийзър на изцяло нов кросоувър. Моделът, който ще дебютира в Корея през лятото на настоящата година, комбинира характеристиките на SUV и просторен интерион в компактна форма. 

 

С модернистичен градски екстериорен дизайн, вдъхновен от концептуалната разработка SP Signature, новият SUV на КИА е конструиран според нуждите и специфичните изисквания на поколението Милениум. Футуристичният дизайн е съчетан с изискани екстериорни детайли. Мускулестите форми, агресивната предна броня и интегрирани в задната броня ефектни ауспухни накрайници подчертават спортния характер на автомобила.

 

Модернистичният екстериорен дизайн на новия компактен SUV е подчертан от формата на предните LED светлини с триизмерна светлинна графика, които следват линията на радиаторната решетка. Проекцията на задните LED светлини е в синхрон с цялостната дизайнерска концепция.

 

Byung Chul Juh, Ръководител стил и дизайн, КИА Моторс Корпорейшън, коментира: „Създадохме автомобил, който се откроява, впечатлява и пленява. Освен с дързък и спортен дизайн новият модел ще заинтригува младите потребители с иновативни технологии и съвремени системи за сигурност и свързаност. Изцяло новият SUV на КИА ще бъде ексклузивно предложение в сегмента на компактните кросоувъри."

 

С лансирането на новия модел, КИА ще разшири своята SUV гама за да отговори на нуждите на потребители в международен мащаб.

 

Новият SUV на КИА ще се дистрибутира в Корея от втората половина на 2019г., като продажбите в другите региони ще стартират непосредствено след това.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации.

Последни новини
13 05

КИА С РЕКОРД В ПРОДАЖБИТЕ НА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ В ЕВРОПА

КИА Моторс разкри подробности от дългосрочната си стратегия за преминаване към електрификация на продуктовата гама, след като регистрира рекорд в продажбите на електромобили в Европа през първото 3-месечие на 2020г.
още
07 05

ВТОРИ ЧИФТ ОЧИ: НОВИЯТ КИА СОРЕНТО С ИНОВАТИВНА ТЕХНОЛИГИЯ ЗА...

КИА разкри подробности за модернизираната технология Blind-Spot View Monitor (BVM), която ще се предлага в изцяло новия KIA Sorento. ‘Вторият чифт очи’ за водачите на превозното средство ще увеличи сигурността на пътниците в автомобила, както и на останалите участници в движението чрез елиминиране на мъртвите зони вдясно и вляво. Sorento е първият модел на КИА в Европа, който ще предлага усъвършенстваната технология в помощ на водача.
още
09 04

KIA SOUL EV И TELLURIDE СА ПОБЕДИТЕЛИ В 2020 WORLD CAR AWARDS

КИА тържествува на международния конкурс 2020 World Car Awards, заемайки челните места в 2 категории. KIA Telluride грабна престижната награда ‘Световен автомобил на годината', а KIA Soul EV бе отличен с приза ‘Световен градски автомобил’.
още
06 04

КИА ЛАНСИРА ПРОГРАМА ЗА УДЪЛЖАВАНЕ НА ГАРАНЦИЯТА ‘KIA PROMISE’

КИА Моторс Корпорейшън обяви лансирането на “KIA Promise” – международна програма за удължаване на гаранцията. Услугата е разработена в помощ на всички потребители на автомобили КИА, за които е ограничено придвижването до сервизните центрове на компанията поради пандемията от COVID-19.
още