КИА ПУСНА ПЪРВИ СКИЦИ НА ИЗЦЯЛО НОВ SUV МОДЕЛ

Обратно

КИА показа тийзър на изцяло нов кросоувър. Моделът, който ще дебютира в Корея през лятото на настоящата година, комбинира характеристиките на SUV и просторен интерион в компактна форма. 

 

С модернистичен градски екстериорен дизайн, вдъхновен от концептуалната разработка SP Signature, новият SUV на КИА е конструиран според нуждите и специфичните изисквания на поколението Милениум. Футуристичният дизайн е съчетан с изискани екстериорни детайли. Мускулестите форми, агресивната предна броня и интегрирани в задната броня ефектни ауспухни накрайници подчертават спортния характер на автомобила.

 

Модернистичният екстериорен дизайн на новия компактен SUV е подчертан от формата на предните LED светлини с триизмерна светлинна графика, които следват линията на радиаторната решетка. Проекцията на задните LED светлини е в синхрон с цялостната дизайнерска концепция.

 

Byung Chul Juh, Ръководител стил и дизайн, КИА Моторс Корпорейшън, коментира: „Създадохме автомобил, който се откроява, впечатлява и пленява. Освен с дързък и спортен дизайн новият модел ще заинтригува младите потребители с иновативни технологии и съвремени системи за сигурност и свързаност. Изцяло новият SUV на КИА ще бъде ексклузивно предложение в сегмента на компактните кросоувъри."

 

С лансирането на новия модел, КИА ще разшири своята SUV гама за да отговори на нуждите на потребители в международен мащаб.

 

Новият SUV на КИА ще се дистрибутира в Корея от втората половина на 2019г., като продажбите в другите региони ще стартират непосредствено след това.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации.

Последни новини
16 05

КИА ПУСНА ПЪРВИ СКИЦИ НА ИЗЦЯЛО НОВ SUV МОДЕЛ

КИА показа тийзър на изцяло нов кросоувър. Моделът, който ще дебютира в Корея през лятото на настоящата година, комбинира характеристиките на SUV и просторен интерион в компактна форма.
още
25 03

НАГРАДИ RED DOT 2019: ПОРЕДНИЯТ ТРОЕН ТРИУМФ ЗА КИА

КИА тържествува за пореден път на годишния конкурс Red Dot, по време на който марката получи 3 престижни награда за дизайн. След лансирането на трето поколение КИА Ceed на европейските пазари, всеки един от представителите на звездното семейство бе отличен с приз за дизайн.
още
19 03

КИА ЩЕ ЛАНСИРА НОВ СТИЛЕН КРОСОУВЪР CEED

КИА представи първи изображения на новия кросоувър Ceed. От лансирането на първо поколение преди 15г., КИА подхожда творчески към потенциалните разновидности на каросерията. При създаването на новата гама Ceed европейските дизайнери на марката получиха свободата да разработят и демонстрират различни варианти.
още
07 03

С ДЕБЮТИ НА E-SOUL, NIRO И ИЗЦЯЛО ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ПРОТОТИП КИА ДАВА...

КИА Моторс демонстрира заявката си за лидерска позиция при модерните задвижващи технологии с представянето само на електрифицирани модели на автосалона в Женева.
още