КИА ПУСНА ПЪРВИ СКИЦИ НА ИЗЦЯЛО НОВ SUV МОДЕЛ

Обратно

КИА показа тийзър на изцяло нов кросоувър. Моделът, който ще дебютира в Корея през лятото на настоящата година, комбинира характеристиките на SUV и просторен интерион в компактна форма. 

 

С модернистичен градски екстериорен дизайн, вдъхновен от концептуалната разработка SP Signature, новият SUV на КИА е конструиран според нуждите и специфичните изисквания на поколението Милениум. Футуристичният дизайн е съчетан с изискани екстериорни детайли. Мускулестите форми, агресивната предна броня и интегрирани в задната броня ефектни ауспухни накрайници подчертават спортния характер на автомобила.

 

Модернистичният екстериорен дизайн на новия компактен SUV е подчертан от формата на предните LED светлини с триизмерна светлинна графика, които следват линията на радиаторната решетка. Проекцията на задните LED светлини е в синхрон с цялостната дизайнерска концепция.

 

Byung Chul Juh, Ръководител стил и дизайн, КИА Моторс Корпорейшън, коментира: „Създадохме автомобил, който се откроява, впечатлява и пленява. Освен с дързък и спортен дизайн новият модел ще заинтригува младите потребители с иновативни технологии и съвремени системи за сигурност и свързаност. Изцяло новият SUV на КИА ще бъде ексклузивно предложение в сегмента на компактните кросоувъри."

 

С лансирането на новия модел, КИА ще разшири своята SUV гама за да отговори на нуждите на потребители в международен мащаб.

 

Новият SUV на КИА ще се дистрибутира в Корея от втората половина на 2019г., като продажбите в другите региони ще стартират непосредствено след това.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации.

Последни новини
02 12

КИА И TIME С ОБЩ ПРОЕКТ

КИА лансира онлайн платформа за електрификация (http://bit.ly/ElectrificationMatters) съвместно с популярното седмично и онлайн издание TIME. Уеб базираният проект, който включва статии, видео материали и инфографики, ще предоставя полезна информация на потенциалните купувачи на електромобили.
още
14 11

КИА XCEED СПЕЧЕЛИ ПРЕСТИЖНА НАГРАДА В КОНКУРСА ‘ЗЛАТЕН ВОЛАН’

Новият градски кросоувър на КИА – XCeed триумфира по време на конкурса ‘Златен волан’ (Das Goldene Lenkrad). КИА XCeed бе отличен с титлата ‘Най-добър автомобил под 35 000 евро’ от Auto Bild и Bild am Sonntag.
още
03 07

СЕМЕЙСТВО CEED С ТОП РЕЗУЛТАТ ОТ Euro NCAP

Всички представители на семейство Ceed са отличени с най-високия рейтинг за сигурност от Euro NCAP. С налична технология Advanced Driving Assistance на КИА, моделната гама Ceed, която включва хечбек с 5 врати, комби, шутинг брейк и градския кросоувър XCeed, получи най-високата оценка 5 звезди за сигурност и безопасност от водещата, независима европейска организация – Euro NCAP. Ceed постигна високи резултати на проведените тестове за защита на възрастните пътници – 88%, на децата – 85%, системи за безопасност - 75% и защита на пешеходци (68%).
още