НАГРАДИ RED DOT 2019: ПОРЕДНИЯТ ТРОЕН ТРИУМФ ЗА КИА

Обратно

КИА тържествува за пореден път на годишния конкурс Red Dot, по време на който марката получи 3 престижни награда за дизайн. След лансирането на трето поколение КИА Ceed на европейските пазари, всеки един от представителите на звездното семейство бе отличен с приз за дизайн.

 

Тройната награда от световно известния конкурс за дизайн се връчва за втора поредна година на модели КИА и е част от прогресивния успех на марката, който включва 24 Red Dot награди от 2009г., когато за победител в конкурса бе избран Soul. Последните отличия следват тройния триумф на КИА от конкурса iF Design, проведен по-рано тази година.

 

Новите трофеи са награда за версиите Ceed хечбек, Ceed комби и ProCeed.

Името на новия модел – от cee’d се трансформира в Ceed – утвърждава мисията му на автомобил, предназначен за „европейската общност с европейски дизайн“ (the Community of Europe, with European Design). Новият КИА Ceed е проектиран в европейския дизайнерски център на марката във Франкфурт, Германия, под ръководството на Грегъри Гийом, ръководител на дизайнерския център за Европа, и Петер Шрайер, главен дизайнер на КИА. Моделът е конструиран в развойно-изследователския център на марката в Рюселсхайм, Германия, а производството на трите версии се осъществява в Жилина, Словакия.

 

Инспириран от дизайна на фастбека Stinger, носител на награда Red Dot 2018, новият Ceed е със самоуверен външен вид и атлетична визия. По-нисък, по-широк и с по-дълъг заден надвес в сравнение с предшественика си, силуетът на новия Ceed демонстрира едно по-зряло усещане за атлетичност. Новият модел наследява широката C-колона, която се превърна в отличителен белег на дизайна на КИА в последните години.

 

Ceed комби внася повече пространство в компактния клас: трето поколение Ceed Sportswagon е по-дълъг от предходния модел и предлага по-голяма вместимост на багажното отделение (625л.) в сравнение с повечето конкурентни модели. С интелигентни пропорции и функционален интериор, Ceed комби пленява с атрактивна визия и динамично управление.

 

Новият КИА ProCeed демонстрира зашеметяващ дизайн в комбинация от обширно вътрешно пространство и версатилност на турер, опаковани в шутинг брейк каросерия. С височина от 1,422 мм ProCeed е най-ниският представител в семейството на Ceed. Задната част на новия ProCeed е това, което напълно го отличава от останалите модели в гамата на Ceed. Широката задна броня придава на автомобила спортна стойка в комбинация от двойни ауспухови тръби за моделите GT и GT Line, които повишават чувството за динамика и спортно поведение.

 

Версиите ProCeed GT и Ceed GT се задвижват от 1.6л T-GDi двигател с мощност от 204 к.с. Гамата Ceed се предлага с общо 6 бензинови и дизелови двигатели, които отговарят на най-новата норма за вредни емисии Euro 6d-TEMP. Богатата палитра от иновативни системи включва Lane Following Assist, която всъщност вече представлява технология за автономно шофиране от второ ниво.

 

Една от най-известните и почитани награди за производствен дизайн по света - Red Dot се организира от Design Centre of North Rhine-Westphalia и датира от 1955г. Наградите се превърнаха в едни от най-престижните световни отличия за дизайн. В 40-членното международно жури участват независими експерти по дизайн, професори по дизайн и журналисти от цял свят. Наградите Red Dot са разделени в 3 категории: Продуктов дизайн, Комуникационен дизайн и Концептуален дизайн като продуктите се оценяват според критериите иновативност, функционалност, екологична съвместимост и високо качество. През 2019г. са регистрирани над 5 500 заявки от 55 държави. Тази година отличията ще бъдат връчени на 8 юли в Есен, Германия в Aalto Theatre, опера, проектирана от Alvar Aalto.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации. 

Последни новини
25 03

НАГРАДИ RED DOT 2019: ПОРЕДНИЯТ ТРОЕН ТРИУМФ ЗА КИА

КИА тържествува за пореден път на годишния конкурс Red Dot, по време на който марката получи 3 престижни награда за дизайн. След лансирането на трето поколение КИА Ceed на европейските пазари, всеки един от представителите на звездното семейство бе отличен с приз за дизайн.
още
19 03

КИА ЩЕ ЛАНСИРА НОВ СТИЛЕН КРОСОУВЪР CEED

КИА представи първи изображения на новия кросоувър Ceed. От лансирането на първо поколение преди 15г., КИА подхожда творчески към потенциалните разновидности на каросерията. При създаването на новата гама Ceed европейските дизайнери на марката получиха свободата да разработят и демонстрират различни варианти.
още
07 03

С ДЕБЮТИ НА E-SOUL, NIRO И ИЗЦЯЛО ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ПРОТОТИП КИА ДАВА...

КИА Моторс демонстрира заявката си за лидерска позиция при модерните задвижващи технологии с представянето само на електрифицирани модели на автосалона в Женева.
още
28 02

ОБНОВЕНИТЕ ХИБРИДНИ КРОСОУВЪРИ NIRO HYBRID И PLUG-IN HYBRID ЩЕ...

КИА Моторс усъвършенства гамата на Niro - бестселър на компанията в сегмента на електрифицираните кросоувъри. Рестилизираните модели Hybrid и Plug-in Hybrid са готови за своята световна премиера по време на автомобилното изложение в Женева.
още