НОВИЯТ ПРОЕКТ НА КИА ЩЕ РАЗКРИЕ ТЕНДЕНЦИИТЕ В РАЗВИТИЕТО НА ЕЛЕКТРОМОБИЛНИЯ ПАЗАР

Обратно

КИА Моторс Европа се впуска в мисия ‘Електромобилност’ сред най-големите европейски пазари на електрифицирани автомобили. КИА ще осъществи иновационния проект в партньорство с компанията за изследване и консултиране в автомобилния сектор – World Shopper.

 

Управлявайки изцяло електрическия кросоувър Ниро екипът от автомобилни изследователи на World Shopper пристигна вчера, 13-ти февруари, в европейската централа на КИА във Франкфурт. Експертите ще прекарат следващите 10 дни в компанията на е-Ниро, посещавайки различни градове в Северна Европа. Планираният маршрут включва Германия, Холандия, Дания, Швеция и Норвегия, като се очаква електромобилът да измине общо 4 000 км.

 

По време на обиколката анализаторите от World Shopper ще се срещнат със заинтересовани от електрификацията лица, ще провеждат интервюта с представители на регионалните власти и бизнеса, за да направят обзор на тенденциите в развитието на електрическата мобилност в Европа. Изследователите ще беседват и с потребители, проучвайки нагласите към плъгин моделите и наличната инфраструктура за зареждане на електромобили, ще дискутират какви стъпки биха могли да се предприемат, за да се превърнат електрическите и хибридни автомобили в масови превозни средства.

 

Резултатите от мисия ‘Електромобилност’ ще бъдат комуникирани  в социалните канали на КИА и официално представени по време на Автосалона в Женева през март тази година. Докладът ще бъде поднесен по забавен начин на читателите, като ще съдържа интересни анализи и факти за бъдещата е-мобилност.

 

Ricardo Oliveira, основателят на World Shopper, каза: „Все повече потребители обмислят покупката на превозни средства с алтернативно гориво. Към настоящия момент, обаче, съществуват пречки пред масовото навлизане на електрифицирани автомобили на европейския пазар. Мисия ‘Електромобилност’ ще ни даде отговори на много въпроси и възможност да научим как някои държави и региони се справят с тези препятствия. По време на беседите ще се постараем да убедим повече водачи в предимствата на екоавтомобилите, а е-Niro е перфектната компания за нашето планирано пътешествие.”

 

Artur Martins, Вицепрезидент Маркетинг и Продуктово планиране, КИА Моторс Европа, каза: „Повече от всеки друг електромобил, лансиран до момента, КИА e-Niro променя възприятията за електрическа мобилност. Моделът притежава стилен и практичен кросоувър дизайн, дълъг пробег и нулево ниво на вредни емисии. Партньорството на КИА с World Shopper е част от стратегията ни за насърчаване на потребителите към покупка на екоавтомобили. Проучването ще помогне да адаптираме нашите продукти и услуги към променящите се нужди на потенциалните купувачи. Надяваме се, че резултатите от мисия ‘Електромобилност’ ще бъдат ценна информация за това как регионалните правителства и бизнеса могат да насърчат навлизането на електрифицирани автомобили на европейските пазари.”

 

Първият кросоувър електромобил на КИА - e-Niro предлага пробег от 455 км с едно зареждане и 615 км при шофиране в градски условия. 100% кросоувър електромобил на КИА е един от най-усъвършенстваните електрически превозни средства на Стария континент.

 

e-Niro предлага по-дълъг пробег от много бензинови автомобили (дори няколко значително по-скъпи конкурентни електрически превозни средства). В комбинация от модерна визия и практичност, моделът e окомплектован със 7г. гаранция или 150 000 км.

 

Niro EV е оборудван с голяма 64 kWh батерия, която гарантира пробег от 455 км с едно зареждане. Свързан към бързо зарядно устройство на 100 кВт, e-Niro зарежда 80% от капацитета на батерията си за 54 минути.

 

e-Niro е част от моделната гама, която включва хибрид и плъгин хибрид. От лансирането на хибридните версии през 2016г. до момента глобалните продажби от модела надхвърлят 250 000 броя. В Европа са реализирани над   90 000 броя.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации. 

Последни новини
16 05

КИА ПУСНА ПЪРВИ СКИЦИ НА ИЗЦЯЛО НОВ SUV МОДЕЛ

КИА показа тийзър на изцяло нов кросоувър. Моделът, който ще дебютира в Корея през лятото на настоящата година, комбинира характеристиките на SUV и просторен интерион в компактна форма.
още
25 03

НАГРАДИ RED DOT 2019: ПОРЕДНИЯТ ТРОЕН ТРИУМФ ЗА КИА

КИА тържествува за пореден път на годишния конкурс Red Dot, по време на който марката получи 3 престижни награда за дизайн. След лансирането на трето поколение КИА Ceed на европейските пазари, всеки един от представителите на звездното семейство бе отличен с приз за дизайн.
още
19 03

КИА ЩЕ ЛАНСИРА НОВ СТИЛЕН КРОСОУВЪР CEED

КИА представи първи изображения на новия кросоувър Ceed. От лансирането на първо поколение преди 15г., КИА подхожда творчески към потенциалните разновидности на каросерията. При създаването на новата гама Ceed европейските дизайнери на марката получиха свободата да разработят и демонстрират различни варианти.
още
07 03

С ДЕБЮТИ НА E-SOUL, NIRO И ИЗЦЯЛО ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ПРОТОТИП КИА ДАВА...

КИА Моторс демонстрира заявката си за лидерска позиция при модерните задвижващи технологии с представянето само на електрифицирани модели на автосалона в Женева.
още