КИА ПРЕДОСТАВИ МОДЕЛИ ОТ ГАМАТА НА МАРКАТА ЗА НУЖДИТЕ НА АУСТРЕЛИЪН ОУПЪН

Обратно

Това е 18-тата поредна година за КИА като Генерален спонсор на Аустрелиън Оупън. КИА ще предостави специално оборудвани автомобили на Тенис Австралия.

 

Официалната церемония по откриването на турнира се състоя в Мелбърн, където посланикът на бранда и носител на 17 титли от Големия Шлем - Рафаел Надал, представи 120-те автомобила с марка КИА, които ще транспортират състезатели, официални гости, организационни екипи, фенове на тениса, медийни представители и ВИП гости. Състезанието стартира на 14-ти януари в Мелбърн и ще завърши със сингъл мъже на 27-ми януари. Автомобилите ще бъдат управлявани от 350 специално обучени шофьори, които се предвижда да изминат над 450 000 км в рамките на състезанието.

 

„За нас е огромна чест почти две десетилетия да бъдем горд спонсор на един от най-популярните спортове в международен мащаб. С любопитство и интерес очакваме поредното състезание, което вярваме ще бъде най-вълнуващия тенис турнир до момента,” каза James Cho, Президент на КИА Моторс Австралия.

 

„КИА е много повече от спонсор на Аустрелиън Оупън, всъщност компанията е високо ценен член на нашето тенис семейство, който дълги години активно помага за развитието на състезанието. Първият признак за старта на Тенис Австралия е наличието на многобройни автомобили КИА в Мелбърн, които се превърнаха в символ на турнира” каза Craig Tiley, Главен изпълнителен директор на Тенис Австралия.

 

За да отпразнува дългогодишното си партньорство, КИА ще представи многобройни он- и оф-лайн програми за феновете на тениса по света. Активацията “AO Selfie Contest” дава възможност на запалянковците да споделят своите любими моменти по време на състезанието в социалните мрежи, докато 68 късметлии от клиентите на марката, избрани на случен принцип в 28 държави ще получат билети за полу-финалите.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации. 

Последни новини
13 06

ИЗЦЯЛО НОВИЯТ КРОСОУВЪР XCEED ЩЕ СЕ ПРЕДЛАГА С НОВ ДИГИТАЛЕН...

Новият градски кросоувър XCeed ще се предлага с първия за КИА изцяло дигитален 12,3” инструментален панел за водача, което го определя като един от най-високотехнологичните компактни автомобили в сегмента. Моделът ще дебютира на 26-ти юни тази година.
още
05 06

НОВИЯТ КРОСОУВЪР КИА XCEED Е СТИЛНА И МОДЕРНА АЛТЕРНАТИВА НА...

Днес КИА Моторс разпространи първата снимка на новия градски кросоувър КИА XCeed, който ще осъществи своя дебют по-късно тази година. Със стилен, експресивен и модерен дизайн, XCeed е спортна алтернатива на традиционните представители в SUV сегмента.
още
16 05

КИА ПУСНА ПЪРВИ СКИЦИ НА ИЗЦЯЛО НОВ SUV МОДЕЛ

КИА показа тийзър на изцяло нов кросоувър. Моделът, който ще дебютира в Корея през лятото на настоящата година, комбинира характеристиките на SUV и просторен интерион в компактна форма.
още
25 03

НАГРАДИ RED DOT 2019: ПОРЕДНИЯТ ТРОЕН ТРИУМФ ЗА КИА

КИА тържествува за пореден път на годишния конкурс Red Dot, по време на който марката получи 3 престижни награда за дизайн. След лансирането на трето поколение КИА Ceed на европейските пазари, всеки един от представителите на звездното семейство бе отличен с приз за дизайн.
още