РОБЪРТ ДЕ НИРО Е ПОСЛАНИК НА НОВИЯ ЕЛЕКТРОМОБИЛ НА КИА

Обратно

Холивудската супер звезда Робърт Де Ниро ще заеме главна роля в европейската рекламна кампания на КИА по повод лансирането на 100% електрически кросоувър e-Niro.

 

Като посланик на новия електромобил, носителят на 2 награди Оскар - Де Ниро ще изтъква неповторимите качества на новия модел в серия от телевизионни, печатни и онлайн реклами.

 

С неподражаемите си актьорски умения и чувство за хумор, Де Ниро ще акцентира върху безспорните предимства на изцяло новия електромобил - пробег от 485 км с едно зареждане на батерията, високотехнологични информационно-развлекателни системи, екологични технологии и уникален в сегмента кросоувър дизайн.

 

Артур Мартинс, Вице президент маркетинг и продуктово планиране, КИА Моторс Европа, коментира: "Комуникационният план за e-Niro ще бъде толкова специален, колкото е и самият нов модел. Рекламната концепция ще се базира на изключителните умения на актьора да забавлява публиката, докато обучава водачите как да управляват e-Niro - моделът, който изцяло ще промени възприятията за съвременните електрически превозни средства."

 

Разработена съвместно с KIA Motors Europe и Innocean Worldwide, маркетинг кампанията за e-Niro, с участието на популярния актьор Робърт Де Ниро, ще стартира през ноември тази година.

 

Първият кросоувър електромобил на КИА - e-Niro дебютира пред европейската аудитория днес по време на международния автосалон в Париж. С пробег от 485 км с едно зареждане и 615 км при шофиране в градски условия, 100% кросоувър електромобил на КИА ще бъде един от най-усъвършенстваните електрически превозни средства на Стария континент.

 

e-Niro предлага по-дълъг пробег от много бензинови автомобили (дори няколко значително по-скъпи конкурентни електрически превозни средства). В комбинация от модерна визия и практичност, моделът e окомплектован със 7г. гаранция или 150 000 км.

 

Niro EV е оборудван с голяма 64 kWh батерия, която гарантира пробег от 485 км с едно зареждане. Свързан към бързо зарядно устройство на 100 кВт, e-Niro зарежда 80% от капацитета на батерията си за 54 минути.

 

e-Niro е част от моделната гама, която включва хибрид и плъгин хибрид. От лансирането на хибридните версии през 2016г. до момента глобалните продажби от модела надхвърлят 200 000 броя. В Европа са реализирани над 65 000 броя.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации.

Последни новини
17 02

КИА ПРЕДСТАВЯ СЛЕДВАЩО ПОКОЛЕНИЕ СОРЕНТО

КИА Моторс Корпорейшън днес разпространи първи официални снимки на изцяло новия модел Соренто, няколко седмици преди премиерата му по време на международния автосалон в Женева 2020г.
още
12 02

КИА XCEED И ПРОТОТИПЪТ ‘IMAGINE BY KIA’ С НАГРАДИ iF DESIGN

Градският кросоувър XCeed и прототипът ‘Imagine by Kia’ бяха отличени с престижната награда за дизайн iF. Победителите в популярния конкурс илюстрират дизайнерската концепция на КИА като приоритет в разработването на новите модели и демонстрират развитието на марката в епохата на електрифицираната мобилност.
още
04 02

ИЗЦЯЛО НОВОТО КИА СОРЕНТО ЩЕ ДЕБЮТИРА В ЖЕНЕВА

Проектиран и конструиран, така че да устои на всякакви предизвикателства, четвърто поколение от широко популярния модел на КИА – Соренто е най-новото попълнение в модернизираната SUV гама на марката. Базиран на SUV платформа от най-ново поколение, Соренто повишава стандартите за практичност в сегмента, предлагайки пространство, характерно за по-големи превозни средства. За първи път моделът ще се предлага и във версии хибрид и плъгин хибрид.
още
15 01

КИА ПРЕДСТАВИ НОВАТА СИ СТРАТЕГИЯ ЗА ЕЛЕКТРИФИКАЦИЯ ДО 2025Г.

КИА Моторс разкри подробности за дългосрочната си стратегия ‘Plan S’, насочена към установяване на лидерска позиция на марката в автомобилната индустрия по отношение на услуги за мобилност и електрификация, свързаност и автономия.
още