BEAT 360 НА КИА СПЕЧЕЛИ МЕЖДУНАРОДНА НАГРАДА ЗА ДИЗАЙН (IDEA)

Обратно

КИА Моторс триумфира с награда IDEA (Design Excellence Awards), поредното отличие за дизайн на марката. Корпоративният стандарт за дизайн и оформление BEAT 360 бе отличен в категории ‘Environments’ и ‘Design strategy’. Международното жури от експерти по дизайн постави висока оценка за иновативната дизайнерска философия на КИА.

 

Това е поредното отличие за бранда, след като компанията спечели три Red Dot и три iF design награди през 2018г. С получаването на престижния приз, колекцията от награди за дизайн на КИА наброява 37. За първи път през 2009г. марката спечели Red Dot с модела КИА Соул.

 

 „Изключително сме горди с последния триумф на КИА! Наградата е доказателство за креативния начин, по който BEAT 360 комуникира стойността на бранда,” заяви Youngwon Cho, Вицепрезидент Global Brand&Marketing Department, КИА Моторс Корпорейшън. „Нашите автомобили често получават висока оценка за своя привлекателен дизайн и стилна външност, така че е вълнуващо да видим как една водеща в дизайнерска насока философия е допълнена и от модерно оформление. Това е поредното доказателство за непрекъснатата ангажираност на КИА към най-високите стандарти по отношение на брандовата идентичност.”

 

BEAT 360 включва кафене, градина и салон в сградата, ситуирани на обща площ от 1 900 м2. Трите обособени зони за свързани с K-Monument и платформа, върху която са позиционирани най-новите модели на марката. Атрактивната сграда е подходяща както за събития по повод лансирането на нови модели, така и за провеждането на културни и арт ивенти, които са обвързани с иновативната философия на марката КИА. От отварянето през юни 2017г. до момента обекта са посетили над 130 000 гости.

 

IDEA се управлява от Industrial Design Association of America и е един от най-престижните конкурси за дизайн в международен мащаб, заедно с ‘iF Design’ и ‘Red Dot’. Наградите се определят от международни експерти по дизайн, въз основа на иновации, впечатления на потребителите и корпоративна социална отговорност.   

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации. 

Последни новини
16 05

КИА ПУСНА ПЪРВИ СКИЦИ НА ИЗЦЯЛО НОВ SUV МОДЕЛ

КИА показа тийзър на изцяло нов кросоувър. Моделът, който ще дебютира в Корея през лятото на настоящата година, комбинира характеристиките на SUV и просторен интерион в компактна форма.
още
25 03

НАГРАДИ RED DOT 2019: ПОРЕДНИЯТ ТРОЕН ТРИУМФ ЗА КИА

КИА тържествува за пореден път на годишния конкурс Red Dot, по време на който марката получи 3 престижни награда за дизайн. След лансирането на трето поколение КИА Ceed на европейските пазари, всеки един от представителите на звездното семейство бе отличен с приз за дизайн.
още
19 03

КИА ЩЕ ЛАНСИРА НОВ СТИЛЕН КРОСОУВЪР CEED

КИА представи първи изображения на новия кросоувър Ceed. От лансирането на първо поколение преди 15г., КИА подхожда творчески към потенциалните разновидности на каросерията. При създаването на новата гама Ceed европейските дизайнери на марката получиха свободата да разработят и демонстрират различни варианти.
още
07 03

С ДЕБЮТИ НА E-SOUL, NIRO И ИЗЦЯЛО ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ПРОТОТИП КИА ДАВА...

КИА Моторс демонстрира заявката си за лидерска позиция при модерните задвижващи технологии с представянето само на електрифицирани модели на автосалона в Женева.
още