КИА РИО И СТИНГЪР С ОТЛИЧИЯ В ГОДИШНОТО ПРОУЧВАНЕТО НА J.D. POWER APEAL

Обратно

След лансирането на модела Рио и спортния фастбек Стингър, КИА Моторс Америка (КМА) спечели още 2 награди APEAL от J.D. Power за стилния компактен хечбек и мощния автентичен грандтурер. Поредното двойно отличие добавя 8 точки към общия резултат на бранда, с което КИА се подрежда в топ 10 на нелуксозните брандове в американската авто индустрия. Според проучването за качество на J.D. Power (IQS) за четвърта поредна година КИА Моторс заема челна позиция сред масовите авто производители.

 

„Независимо дали моделът е предназначен за практични потребители, които търсят компактен автомобил, или любители на мощни, спортни автомобили, ние проектираме всяка КИА с мисълта за удовлетворението на клиента,” заяви Orth Hedrick, вице президент, продуктово планиране, КМА. „Отличията от J.D Power APEAL за Рио и Стингър демонстрират непрекъснатия прогрес и фокус на бранда върху удовлетворението на потребителите от автомобилите с марка КИА.”

 

Напълно рестилизираният модел Рио спечели приза в категория малък автомобил за цялостно представяне, дизайн, комфорт, характеристики и стил. Най-мощният и най-луксозен автомобил на КИА – Стингър изпревари доста по-скъпите си европейски конкуренти в сегмента на компактните премиум модели.

 

Проучването APEAL измерва удовлетворението на потребителите от автомобилите, които управляват за период от 90 дни след реализиране на покупката. Оценките са според 10-те категории: екстериор, интериор, пространство, аудио, седалки, отопление и вентилация, динамика, двигатели, видимост и горивна ефективност.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации.

Последни новини
19 03

КИА ЩЕ ЛАНСИРА НОВ СТИЛЕН КРОСОУВЪР CEED

КИА представи първи изображения на новия кросоувър Ceed. От лансирането на първо поколение преди 15г., КИА подхожда творчески към потенциалните разновидности на каросерията. При създаването на новата гама Ceed европейските дизайнери на марката получиха свободата да разработят и демонстрират различни варианти.
още
07 03

С ДЕБЮТИ НА E-SOUL, NIRO И ИЗЦЯЛО ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ПРОТОТИП КИА ДАВА...

КИА Моторс демонстрира заявката си за лидерска позиция при модерните задвижващи технологии с представянето само на електрифицирани модели на автосалона в Женева.
още
28 02

ОБНОВЕНИТЕ ХИБРИДНИ КРОСОУВЪРИ NIRO HYBRID И PLUG-IN HYBRID ЩЕ...

КИА Моторс усъвършенства гамата на Niro - бестселър на компанията в сегмента на електрифицираните кросоувъри. Рестилизираните модели Hybrid и Plug-in Hybrid са готови за своята световна премиера по време на автомобилното изложение в Женева.
още
21 02

КИА ЩЕ НАЕЛЕКТРИЗИРА ПУБЛИКАТА В ЖЕНЕВА

КИА Моторс Европа ще представи изцяло нов прототип на електрически автомобил по време на автосалона в Женева. Разработен в дизайнерското студио на марката във Франкфурт, концептът е визуално олицетворение на посоката, в която поема компанията във вълнуващия свят на електрификацията.
още