КИА РИО И СТИНГЪР С ОТЛИЧИЯ В ГОДИШНОТО ПРОУЧВАНЕТО НА J.D. POWER APEAL

Обратно

След лансирането на модела Рио и спортния фастбек Стингър, КИА Моторс Америка (КМА) спечели още 2 награди APEAL от J.D. Power за стилния компактен хечбек и мощния автентичен грандтурер. Поредното двойно отличие добавя 8 точки към общия резултат на бранда, с което КИА се подрежда в топ 10 на нелуксозните брандове в американската авто индустрия. Според проучването за качество на J.D. Power (IQS) за четвърта поредна година КИА Моторс заема челна позиция сред масовите авто производители.

 

„Независимо дали моделът е предназначен за практични потребители, които търсят компактен автомобил, или любители на мощни, спортни автомобили, ние проектираме всяка КИА с мисълта за удовлетворението на клиента,” заяви Orth Hedrick, вице президент, продуктово планиране, КМА. „Отличията от J.D Power APEAL за Рио и Стингър демонстрират непрекъснатия прогрес и фокус на бранда върху удовлетворението на потребителите от автомобилите с марка КИА.”

 

Напълно рестилизираният модел Рио спечели приза в категория малък автомобил за цялостно представяне, дизайн, комфорт, характеристики и стил. Най-мощният и най-луксозен автомобил на КИА – Стингър изпревари доста по-скъпите си европейски конкуренти в сегмента на компактните премиум модели.

 

Проучването APEAL измерва удовлетворението на потребителите от автомобилите, които управляват за период от 90 дни след реализиране на покупката. Оценките са според 10-те категории: екстериор, интериор, пространство, аудио, седалки, отопление и вентилация, динамика, двигатели, видимост и горивна ефективност.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации.

Последни новини
14 01

КИА ПРЕДОСТАВИ МОДЕЛИ ОТ ГАМАТА НА МАРКАТА ЗА НУЖДИТЕ НА АУСТРЕЛИЪН...

Това е 18-тата поредна година за КИА като Генерален спонсор на Аустрелиън Оупън. КИА ще предостави специално оборудвани автомобили на Тенис Австралия.
още
30 11

НОВИЯТ КИА SOUL EV ‘НАЕЛЕКТРИЗИРА’ ЛОС АНДЖЕЛИС

КИА Моторс представи новия Соул EV, изцяло нова генерация на многократно награждавания компактен кросоувър с нулево ниво на вредни емисии. Новият модел е също толкова магнетичен, колкото своя предшественик, а изцяло електрическото му задвижване го прави привлекателен за всички потребитили със зелено съзнание.
още
01 11

КИА РАЗКРИВА ТЕХНОЛОГИЯТА НА БЪДЕЩЕТО – СОЛАРНО ЗАРЕЖДАНЕ НА...

КИА Моторс обяви плановете си да представи технология за зареждане тип „соларен покрив“ за избрани модели на южно-кореския автопроизводител. Генериращите електричество соларни панели ще бъдат интегрирани в покрива или в предния капак на автомобила и ще подпомагат двигателя с вътрешно горене, хибридната система или батериите на електромобилите с допълнителна електрическа енергия, като намаляват разхода на гориво и увеличават пробега.
още
04 10

РОБЪРТ ДЕ НИРО Е ПОСЛАНИК НА НОВИЯ ЕЛЕКТРОМОБИЛ НА КИА

Холивудската супер звезда Робърт Де Ниро ще заеме главна роля в европейската рекламна кампания на КИА по повод лансирането на 100% електрически кросоувър e-Niro.
още