КИА МОТОРС ЗАЕ ПЪРВО МЯСТО СПОРЕД ПРОУЧВАНЕТО ЗА КАЧЕСТВО НА J.D. POWER ЗА ЧЕТВЪРТА ПОРЕДНА ГОДИНА

Обратно

За четвърта поредна година КИА заема челна позиция сред нелуксозните брандове в американската авто индустрия, според проучването за качество на J.D. Power (IQS) 2018 с рапортувани 72 проблема на 100 автомобила. КИА затвърди лидерската си позиция с предимствата на водещите в съответните сегменти модели: Соренто (SUV) и Рио (Малък автомобил), докато Оптима (Автомобил от среден клас), Спортидж (Малък SUV) и Седона (Миниван) се класира на престижното второ място, а за Форте (Компактен автомобил) бе отредено трето място. След като спечели IQS наградите през 2015г., 2016г. и 2017г., многогодишният фаворит на американските потребители - Соул за пореден път бе отличен в категорията на компактните мултифункционални модели.

 

„Водещата позиция сред всички масови автомобилни марки в продължение на 4 последователни години е гаранция за изключителното качество и високо ниво на изработка на всеки автомобил КИА,” каза Майкъл Кол, Главен оперативен директор и EVP, КИА Моторс Америка. „С 2 лидерски позиции и допълнителни 5 награди в топ 3 на съответните категории, КИА отново демонстрира своя непрекъснат прогрес и фокус на бранда върху удовлетворението на потребителите от автомобилите с марка КИА.”

 

Годишният доклад на J.D. Power 2018 анализира мнението на 75 712 автомобилни потребители и оценява удовлетворение от управлението, двигатели и трансмисии, и проблеми свързани с качеството за период от 90 дни след покупката на автомобила.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации. 

Последни новини
21 09

КИА МОТОРС Е ОФИЦИАЛЕН СПОНСОР НА UEFA EUROPA LEAGUE ЗА 2018 – 2021г.

КИА Моторс постави началото на ново партньорство – Официален спонсор на UEFA Europa League. 3-годишният договор за спонсорство влезе от сила вчера за сезон 2018/2019 и ще продължи до финала на Лига Европа през 2021г.
още
20 09

BEAT 360 НА КИА СПЕЧЕЛИ МЕЖДУНАРОДНА НАГРАДА ЗА ДИЗАЙН (IDEA)

КИА Моторс триумфира с награда IDEA (Design Excellence Awards), поредното отличие за дизайн на марката. Корпоративният стандарт за дизайн и оформление BEAT 360 бе отличен в категории ‘Environments’ и ‘Design strategy’. Международното жури от експерти по дизайн постави висока оценка за иновативната дизайнерска философия на КИА.
още
13 09

КИА ПРЕДСТАВЯ НОВИЯ PROCEED

Новият КИА ProCeed демонстрира зашеметяващ дизайн в комбинация от обширно вътрешно пространство и версатилност на турер, опаковани в шутинг брейк каросерия. Моделът беше представен днес непосредствено преди европейския си дебют на автосалона в Париж. Продажбите за Европа ще започнат от началото на 2019г.
още
29 08

КИА ЗАГАТВА ВИЗИЯТА НА НОВИЯ PROCEED

Първият тийзър разпространен от КИА днес демонстрира зашеметяващ дизайн в комбинация с обширно вътрешно пространство и версатилност, опаковани в шутинг брейк каросерия.
още