КИА МОТОРС ЗАЕ ПЪРВО МЯСТО СПОРЕД ПРОУЧВАНЕТО ЗА КАЧЕСТВО НА J.D. POWER ЗА ЧЕТВЪРТА ПОРЕДНА ГОДИНА

Обратно

За четвърта поредна година КИА заема челна позиция сред нелуксозните брандове в американската авто индустрия, според проучването за качество на J.D. Power (IQS) 2018 с рапортувани 72 проблема на 100 автомобила. КИА затвърди лидерската си позиция с предимствата на водещите в съответните сегменти модели: Соренто (SUV) и Рио (Малък автомобил), докато Оптима (Автомобил от среден клас), Спортидж (Малък SUV) и Седона (Миниван) се класира на престижното второ място, а за Форте (Компактен автомобил) бе отредено трето място. След като спечели IQS наградите през 2015г., 2016г. и 2017г., многогодишният фаворит на американските потребители - Соул за пореден път бе отличен в категорията на компактните мултифункционални модели.

 

„Водещата позиция сред всички масови автомобилни марки в продължение на 4 последователни години е гаранция за изключителното качество и високо ниво на изработка на всеки автомобил КИА,” каза Майкъл Кол, Главен оперативен директор и EVP, КИА Моторс Америка. „С 2 лидерски позиции и допълнителни 5 награди в топ 3 на съответните категории, КИА отново демонстрира своя непрекъснат прогрес и фокус на бранда върху удовлетворението на потребителите от автомобилите с марка КИА.”

 

Годишният доклад на J.D. Power 2018 анализира мнението на 75 712 автомобилни потребители и оценява удовлетворение от управлението, двигатели и трансмисии, и проблеми свързани с качеството за период от 90 дни след покупката на автомобила.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации. 

Последни новини
14 01

КИА ПРЕДОСТАВИ МОДЕЛИ ОТ ГАМАТА НА МАРКАТА ЗА НУЖДИТЕ НА АУСТРЕЛИЪН...

Това е 18-тата поредна година за КИА като Генерален спонсор на Аустрелиън Оупън. КИА ще предостави специално оборудвани автомобили на Тенис Австралия.
още
30 11

НОВИЯТ КИА SOUL EV ‘НАЕЛЕКТРИЗИРА’ ЛОС АНДЖЕЛИС

КИА Моторс представи новия Соул EV, изцяло нова генерация на многократно награждавания компактен кросоувър с нулево ниво на вредни емисии. Новият модел е също толкова магнетичен, колкото своя предшественик, а изцяло електрическото му задвижване го прави привлекателен за всички потребитили със зелено съзнание.
още
01 11

КИА РАЗКРИВА ТЕХНОЛОГИЯТА НА БЪДЕЩЕТО – СОЛАРНО ЗАРЕЖДАНЕ НА...

КИА Моторс обяви плановете си да представи технология за зареждане тип „соларен покрив“ за избрани модели на южно-кореския автопроизводител. Генериращите електричество соларни панели ще бъдат интегрирани в покрива или в предния капак на автомобила и ще подпомагат двигателя с вътрешно горене, хибридната система или батериите на електромобилите с допълнителна електрическа енергия, като намаляват разхода на гориво и увеличават пробега.
още
04 10

РОБЪРТ ДЕ НИРО Е ПОСЛАНИК НА НОВИЯ ЕЛЕКТРОМОБИЛ НА КИА

Холивудската супер звезда Робърт Де Ниро ще заеме главна роля в европейската рекламна кампания на КИА по повод лансирането на 100% електрически кросоувър e-Niro.
още