КИА ПРЕДОСТАВИ 424 АВТОМОБИЛА ЗА НУЖДИТЕ НА FIFA WORLD CUP RUSSIA™

Обратно

КИА Моторс предостави 424 автомобила за превоз на отборите, официалните гости и делегати от целия свят по време на предстоящото Световно първенство по футбол - FIFA World Cup Russia™. Предаването на автопарка за нуждите на футболното първенство отново демонстрира подкрепата и страстта, която КИА споделя с най-популярното спортно състезание в света. Официалната церемония по връчване на автомобилния парк се състоя на 31 Май, стадион Лужники в Москва, където на 15 юли ще се проведе финалната среща от Мондиал 2018.  

 

Световното първенство по футбол се открива на 14 юни. Мондиал 2018 за първи път ще се състои в страна от Източна Европа, а срещите ще се играят на два континента – в Европа и Азия. Общо 32 отбора от целия свят ще се включат в надпреварата за купата на най-популярното първенство по футбол в света.

 

Като официален партньор на FIFA, автопаркът, който КИА предоставя за нуждите на състезанието включва луксозната лимузина К9, Sorento SUV, компактният кросоувър Sportagе и Сийд хечбек. Автомобилите ще транспортират всички национални отбори по футбол, съдии, официални гости и делегати по време на 64-те срещи от Световната купа на ФИФА. Церемонията уважиха Jay Neuhaus, Директор маркетинг, FIFA; Eduardo Solis, Директор партньорство и промоции, FIFA; Alexey Sorokin, Председател и CEO, местен организационен комитет, FIFA; и футболната легенда Неманя Видич, бивш играч на Манчестър Юнайтед, Спартак Москва и Сръбския национален отбор.

 

„КИА Моторс е наш официален партньор от 2007г. и ние сме благодарни за подкрепата и съдействието на компанията с предоставянето на превозни средства от разнообразната си моделна гама за нуждите на FIFA World Cup Russia™.”, заяви Jay Neuhaus, Директор маркетинг, FIFA. „КИА Моторс заема ключова роля в провеждането на състезанията от Световната купа. Една безупречна транспортна организация е от решаващо значение за успеха на първенството. Щастливи сме, че имаме подкрепата от нашия дългогодишен партньор КИА Моторс. Автомобилите с марка КИА гарантират стилно и комфортно пътуване на всички участници в събитието и нашите екипи.”

 

„Броени дни остават до старта на Световната купа, едно от най-популярните спортни събития с милиони фенове в международен мащаб,” каза Jeong Won-jeong, Президент на КИА Моторс Русия. „Развълнувани сме от партньорството на марката с толкова популярно спортно събитие, което ще доближи огромната аудитория до ценностите на марката, като производител на качествени автомобили за млади по душа потребители.”

 

КИА ще предложи няколко възможности на феновете да се включат в Световната купа чрез кампанията ‘Get into the game’. За начало КИА дава шанс на 64 деца от целия свят да предоставят топката преди всяка една от футболните срещи.

 

За тези, които искат да подражават на своите герои, инициативата „Champ into Arena” кани аматьорски футболни отбори, съставени от по 5 играча, в Москва, където 16 националности ще се състезават за международна слава. Победителят ще получи трофея от един от най-известните футболисти в света.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации. 

Последни новини
21 02

КИА ЩЕ НАЕЛЕКТРИЗИРА ПУБЛИКАТА В ЖЕНЕВА

КИА Моторс Европа ще представи изцяло нов прототип на електрически автомобил по време на автосалона в Женева. Разработен в дизайнерското студио на марката във Франкфурт, концептът е визуално олицетворение на посоката, в която поема компанията във вълнуващия свят на електрификацията.
още
14 02

НОВИЯТ ПРОЕКТ НА КИА ЩЕ РАЗКРИЕ ТЕНДЕНЦИИТЕ В РАЗВИТИЕТО НА...

КИА Моторс Европа се впуска в мисия ‘Електромобилност’ сред най-големите европейски пазари на електрифицирани автомобили. КИА ще осъществи иновационния проект в партньорство с компанията за изследване и консултиране в автомобилния сектор – World Shopper.
още
04 02

ОТНОВО ТРИУМФ ЗА КИА НА КОНКУРСА iF Design Awards

Три е отново щастливото число за КИА. След лансирането на трето поколение KIA Ceed, което се предлага в европейските автосалони на марката от септември миналата година, трите версии на модела: 5-врати, комби и шутинг брейк бяха отличени с iF награди за дизайн.
още
28 01

ДЪРЖАВНАТА КОМИСИЯ ПО СИГУРНОСТТА НА ИНФОРМАЦИЯТА ЗАКУПИ 15 МОДЕЛА...

КИА Моторс България, официален представител на корейския бранд, предаде 15 автомобила КИА на Държавната комисия по сигурността на информацията (ДКСИ). Моделите KIA Ceed SW 1,6 CRDi със 136 к.с. са оборудвани със системата на КИА за автоматичното управление на стабилността на превозното средство (VSM), която гарантира прецизно спиране и движение в завой, като регулира електронната система за контрол на стабилността (ESC); предупреждение за бдителността на водача (Driver Attention Warning); асистент за поддържане на траекторията в лентата на движение (Lane Keeping Assist); предупреждение при опасност от челен сблъсък (Forward Collision Warning) с асистент за избягване на евентуален челен сблъсък (Forward Collision-Avoidance Assist) и допълнително затъмняване на стъклата след В-колоната.
още