КИА ПРЕДОСТАВИ 424 АВТОМОБИЛА ЗА НУЖДИТЕ НА FIFA WORLD CUP RUSSIA™

Обратно

КИА Моторс предостави 424 автомобила за превоз на отборите, официалните гости и делегати от целия свят по време на предстоящото Световно първенство по футбол - FIFA World Cup Russia™. Предаването на автопарка за нуждите на футболното първенство отново демонстрира подкрепата и страстта, която КИА споделя с най-популярното спортно състезание в света. Официалната церемония по връчване на автомобилния парк се състоя на 31 Май, стадион Лужники в Москва, където на 15 юли ще се проведе финалната среща от Мондиал 2018.  

 

Световното първенство по футбол се открива на 14 юни. Мондиал 2018 за първи път ще се състои в страна от Източна Европа, а срещите ще се играят на два континента – в Европа и Азия. Общо 32 отбора от целия свят ще се включат в надпреварата за купата на най-популярното първенство по футбол в света.

 

Като официален партньор на FIFA, автопаркът, който КИА предоставя за нуждите на състезанието включва луксозната лимузина К9, Sorento SUV, компактният кросоувър Sportagе и Сийд хечбек. Автомобилите ще транспортират всички национални отбори по футбол, съдии, официални гости и делегати по време на 64-те срещи от Световната купа на ФИФА. Церемонията уважиха Jay Neuhaus, Директор маркетинг, FIFA; Eduardo Solis, Директор партньорство и промоции, FIFA; Alexey Sorokin, Председател и CEO, местен организационен комитет, FIFA; и футболната легенда Неманя Видич, бивш играч на Манчестър Юнайтед, Спартак Москва и Сръбския национален отбор.

 

„КИА Моторс е наш официален партньор от 2007г. и ние сме благодарни за подкрепата и съдействието на компанията с предоставянето на превозни средства от разнообразната си моделна гама за нуждите на FIFA World Cup Russia™.”, заяви Jay Neuhaus, Директор маркетинг, FIFA. „КИА Моторс заема ключова роля в провеждането на състезанията от Световната купа. Една безупречна транспортна организация е от решаващо значение за успеха на първенството. Щастливи сме, че имаме подкрепата от нашия дългогодишен партньор КИА Моторс. Автомобилите с марка КИА гарантират стилно и комфортно пътуване на всички участници в събитието и нашите екипи.”

 

„Броени дни остават до старта на Световната купа, едно от най-популярните спортни събития с милиони фенове в международен мащаб,” каза Jeong Won-jeong, Президент на КИА Моторс Русия. „Развълнувани сме от партньорството на марката с толкова популярно спортно събитие, което ще доближи огромната аудитория до ценностите на марката, като производител на качествени автомобили за млади по душа потребители.”

 

КИА ще предложи няколко възможности на феновете да се включат в Световната купа чрез кампанията ‘Get into the game’. За начало КИА дава шанс на 64 деца от целия свят да предоставят топката преди всяка една от футболните срещи.

 

За тези, които искат да подражават на своите герои, инициативата „Champ into Arena” кани аматьорски футболни отбори, съставени от по 5 играча, в Москва, където 16 националности ще се състезават за международна слава. Победителят ще получи трофея от един от най-известните футболисти в света.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации. 

Последни новини
03 08

КИА РИО И СТИНГЪР С ОТЛИЧИЯ В ГОДИШНОТО ПРОУЧВАНЕТО НА J.D. POWER...

След лансирането на модела Рио и спортния фастбек Стингър, КИА Моторс Америка (КМА) спечели още 2 награди APEAL от J.D. Power за стилния компактен хечбек и мощния автентичен грандтурер. Поредното двойно отличие добавя 8 точки към общия резултат на бранда, с което КИА се подрежда в топ 10 на нелуксозните брандове в американската авто индустрия. Според проучването за качество на J.D. Power (IQS) за четвърта поредна година КИА Моторс заема челна позиция сред масовите авто производители.
още
19 07

KIA NIRO EV ВЕЧЕ Е ДОСТЪПЕН НА ПАЗАРА В КОРЕЯ. В ЕВРОПА МОДЕЛЪТ ЩЕ...

Новият KIA Niro EV вече се дистрибутира в Корея. С автономен пробег от 450 км 100% електромобил комбинира удоволствие от шофирането с атрактивен дизайн, удобството и практичността на кросоувър, и задвижване, което не генерира вредни емисии.
още
21 06

КИА МОТОРС ЗАЕ ПЪРВО МЯСТО СПОРЕД ПРОУЧВАНЕТО ЗА КАЧЕСТВО НА J.D....

За четвърта поредна година КИА заема челна позиция сред нелуксозните брандове в американската авто индустрия, според проучването за качество на J.D. Power (IQS) 2018 с рапортувани 72 проблема на 100 автомобила. КИА затвърди лидерската си позиция с предимствата на водещите в съответните сегменти модели: Соренто (SUV) и Рио (Малък автомобил), докато Оптима (Автомобил от среден клас), Спортидж (Малък SUV) и Седона (Миниван) се класира на престижното второ място, а за Форте (Компактен автомобил) бе отредено трето място. След като спечели IQS наградите през 2015г., 2016г. и 2017г., многогодишният фаворит на американските потребители - Соул за пореден път бе отличен в категорията на компактните мултифункционални модели.
още
08 06

КИА ПОКАЗА 100% ЕЛЕКТРОМОБИЛ КИА НИРО НА BUSAN MOTOR SHOW

КИА Моторс представи новия Ниро EV на изложението в корейския град Пусан. С автономен пробег от 450 км изцяло електрическият Ниро EV комбинира удоволствие от шофирането с атрактивен дизайн, удобствата на кросоувър и задвижване, което не генерира вредни емисии.
още