НОВАТА ГЛОБАЛНА РЕКЛАМНА КАМПАНИЯ НА КИА – ФУТУРИСТИЧЕН ПОГЛЕД НА КЛАСИЧЕСКАТА ИСТОРИЯ ЗА ПИТЪР ПАН

Обратно

КИА Моторс представи нова глобална рекламна кампания, която включва герои от любимата история за Питър Пан: http://www.kia.com/worldwide/brand-campaign/peter-returns.do.  

 

3-минутният филм, озаглавен ‘Завръщането на Питър’, е базиран на класическата приказка за деца и предлага футуристичен поглед върху задълбочаващия се конфликт между Питър и капитан Хук. Мисията на Питър, в компанията на своите доверени приятели Уенди и феята Менче-Звънче, е да представи нови технологии на обитателите на Небивалата земя, които до този момент са държани в неведение за технологичния прогрес поради егоизма на злия капитан Хук.  

 

‘КИА е на път да се превърне в един от водещите доставчици на масова мобилност в бъдеще,’ коментира Yong Won, Изпълнителен вицепрезидент и Бранд&Маркетинг мениджър, КИА Моторс. ‘Чрез нашата ексклузивна филмова продукция искахме да покажем как нещо класическо и доставящо удоволствие на милиони потребители по света, може да бъде интерпретирано и адаптирано към настоящето, модерно съвремие. Точно както обитателите на Небивалата земя в ‘Питър се завръща’ всеки заслужава да бъде част от технологичния прогрес и новостите, които предлага модерният свят.’

 

Героите във филма ‘Питър се завръща’ се възползват от множеството автономни и модерни технологии, с които е оборудван прототипът на КИА – KED-12: Интелигентни пикселни светлини, Асистиращ паркинг пилот, Фокусиране на звука и много други. Следвайки концепцията на марката ‘Boundless for all”, КИА планира да популяризира технология за автономно шофиране – Ниво 4, чрез провеждане на редици тестове през 2021г.

 

‘Питър се завръща’ е създаден от известния френски режисьор и сценарист Phillipe Andre. Заснет в Мадрид, Испания, в продължение на 6 дни, филмът включва екип от 200 актьори и над 100 различни костюма, специално изработени за рекламния клип. Създаването на скечовете и превръщането им в компютърни графики е отнело на продуцентите около 6 месеца. 

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации.

Последни новини
01 11

КИА РАЗКРИВА ТЕХНОЛОГИЯТА НА БЪДЕЩЕТО – СОЛАРНО ЗАРЕЖДАНЕ НА...

КИА Моторс обяви плановете си да представи технология за зареждане тип „соларен покрив“ за избрани модели на южно-кореския автопроизводител. Генериращите електричество соларни панели ще бъдат интегрирани в покрива или в предния капак на автомобила и ще подпомагат двигателя с вътрешно горене, хибридната система или батериите на електромобилите с допълнителна електрическа енергия, като намаляват разхода на гориво и увеличават пробега.
още
04 10

РОБЪРТ ДЕ НИРО Е ПОСЛАНИК НА НОВИЯ ЕЛЕКТРОМОБИЛ НА КИА

Холивудската супер звезда Робърт Де Ниро ще заеме главна роля в европейската рекламна кампания на КИА по повод лансирането на 100% електрически кросоувър e-Niro.
още
02 10

ПРЕМИЕРНИТЕ МОДЕЛИ НА КИА В ПАРИЖ

Днес по време на автосалона в Париж КИА Моторс официално представи ProCeed. Изцяло новият шутинг брейк дебютира заедно с хай перформанс моделите Ceed GT и ProCeed GT, както и Ceed GT line. На международното изложение, което започна днес, 100% електрически автомобил KIA e-Niro също осъществи своята европейска премиера.
още
21 09

КИА МОТОРС Е ОФИЦИАЛЕН СПОНСОР НА UEFA EUROPA LEAGUE ЗА 2018 – 2021г.

КИА Моторс постави началото на ново партньорство – Официален спонсор на UEFA Europa League. 3-годишният договор за спонсорство влезе от сила вчера за сезон 2018/2019 и ще продължи до финала на Лига Европа през 2021г.
още