КИА ПОКАЗА ПЪРВИ СНИМКИ НА 100% ЕЛЕКТРОМОБИЛ НИРО

Обратно

По време на международното изложение за електромобили в Джеджу, Корея, КИА показа нова, изцяло електрическа версия на модела Ниро. В комбинация от завладяващ екстериорен дизайн, функционалност и истинско удоволствие от шофирането, Niro EV ще дебютира пред европейската аудитория през октомври 2018г. на Aвтосалона в Париж.

 

Разработен в дизайнерските центрове на марката в Калифорния, САЩ и Намянг, Корея, Niro EV съчетава практичността на компактен SUV с аеродинамични форми и спортно излъчване.

 

Инспириран от прототипа Niro EV, представен на 2018 Consumer Electronics Show в Лас Вегас, 100% електромобил Ниро се отличава с ексклузивна радиаторна решетка, спортни въздухоотвори и наподобяващи връх на стрела LED дневни светлини. Следвайки дизайнерската концепция ‘Clean and High-tech’, скосените задни стъкла подчертават елегантния профил на автомобила, като същевременно мускулестите арки над колелата демонстрират неговия спортен характер.  

 

Niro EV се задвижва от следващо поколение електро двигател на КИА, който използва нова производствена технология, специално разработена за електрическите модели на марката. Оборудван с 64 kWh литиево-полимерна батерия, Niro EV се очаква да изминава 450 км (след приключване процеса на хомологация) с едно зареждане при нулево ниво на вредни емисии.

 

Електромобилът Ниро ще влезе в продажби през втората половина на 2018г.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации. 

Последни новини
21 06

КИА МОТОРС ЗАЕ ПЪРВО МЯСТО СПОРЕД ПРОУЧВАНЕТО ЗА КАЧЕСТВО НА J.D....

За четвърта поредна година КИА заема челна позиция сред нелуксозните брандове в американската авто индустрия, според проучването за качество на J.D. Power (IQS) 2018 с рапортувани 72 проблема на 100 автомобила. КИА затвърди лидерската си позиция с предимствата на водещите в съответните сегменти модели: Соренто (SUV) и Рио (Малък автомобил), докато Оптима (Автомобил от среден клас), Спортидж (Малък SUV) и Седона (Миниван) се класира на престижното второ място, а за Форте (Компактен автомобил) бе отредено трето място. След като спечели IQS наградите през 2015г., 2016г. и 2017г., многогодишният фаворит на американските потребители - Соул за пореден път бе отличен в категорията на компактните мултифункционални модели.
още
08 06

КИА ПОКАЗА 100% ЕЛЕКТРОМОБИЛ КИА НИРО НА BUSAN MOTOR SHOW

КИА Моторс представи новия Ниро EV на изложението в корейския град Пусан. С автономен пробег от 450 км изцяло електрическият Ниро EV комбинира удоволствие от шофирането с атрактивен дизайн, удобствата на кросоувър и задвижване, което не генерира вредни емисии.
още
01 06

КИА ПРЕДОСТАВИ 424 АВТОМОБИЛА ЗА НУЖДИТЕ НА FIFA WORLD CUP RUSSIA™

КИА Моторс предостави 424 автомобила за превоз на отборите, официалните гости и делегати от целия свят по време на предстоящото Световно първенство по футбол - FIFA World Cup Russia™. Предаването на автопарка за нуждите на футболното първенство отново демонстрира подкрепата и страстта, която КИА споделя с най-популярното спортно състезание в света. Официалната церемония по връчване на автомобилния парк се състоя на 31 Май, стадион Лужники в Москва, където на 15 юли ще се проведе финалната среща от Мондиал 2018.
още
28 05

КИА МОТОРС ЕВРОПА ПРОИЗВЕДЕ 3-МИЛИОННИЯ СИ АВТОМОБИЛ С ВОДЕЩАТА В...

КИА Моторс Европа достигна до рекорден брой продажби на автомобили, окомплектовани с водещата в бранша – 7г. гаранция. Марката реализира 3 милиона автомобила на Стария континент с безпрецедентна гаранция и безкомпромисно качество.
още