КИА ПРАЗНУВА 5-МИЛИОННИЯ СПОРТИДЖ
ОбратноКИА Моторс регистрира продажбата на 5-милионния компактен SUV и бестселър на марката – Спортидж.
Представен на световните пазари през 1993г., четвърто поколение Спортидж празнува своята 5 милионна продажба, точно на 25-та годишнина от лансирането му. Последната версия на модела с дебют през 2016г. е по-популярна от всякога с реализирането на средно 38 000 продажби на месец в световен мащаб през 2017г.
‘Горди сме, че успяхме да достигнем този важен етап от развитието на нашия бестселър и да регистрираме 5-милионната му продажба. Широката популярност на Спортидж в световен мащаб е доказателство за неговите безспорни характеристики, изключително атрактивен дизайн и високо качество,” каза Ho Sung Song, Изпълнителен вицепрезидент, Отдел международни дейности, КИА Моторс. „За периода от 1993г. до сега КИА Спортидж се превърна в един от най-търсените компактни SUV модели на международните пазари, а успехът му доведе до разработването и конструирането на поредица кросоувъри в гамата на марката, които очакват своята бъдеща премиера.”
През 2016 и 2017г., Спортидж надмина продажбите на представителя в Б-сегмент Рио и се превърна в глобален бестселър на КИА. Убедителните продажби на модела през първите 2 месеца на 2018г., съответно 36 632 и 32 930 броя, още веднъж затвърждават позицията му на лидер в гамата на южно-корейския авто-производител.
КИА Спортидж дебютира през 1991г. на автосалона в Токио, представяйки “Urban SUV” концепцията на марката за компактен и практичен SUV с он- и оф-роуд характеристики. Моделът постигна изключителен успех с регистрирани 500 000 продажби.
След 7-годишен цикъл на производство, продажбите на второ поколение Спортидж възлизат на 1 223 776 броя в международен мащаб. Трето поколение от модела надхвърли 1 милион продажби по света само за 4 години от лансирането му.
Четвърто поколение Спортидж се отличава с прогресивен дизайн, практичност, удобство, комфорт, иновационни технологии и редица системи за сигурност и безопасност.
КИА Спортидж е носител на престижни и международно признати награди за дизайн, като ‘iF Design’ и ‘red dot’. Моделът е отличен и с най-висок рейтинг за сигурност от IIHS - независима, неправителствена американска организация с научна и образователна дейност, посветена на пътната безопасност.
KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации.