КИА МОТОРС ДЕМОНСТРИРА ИЗЦЯЛО НОВ КОНЦЕПТУАЛЕН ЕЛЕКТРОМОБИЛ НА CES 2018

Обратно

По време на 2018 Consumer Electronics Show (CES) КИА Моторс демонстрира изцяло нов електрически прототип, който олицетворява бъдещата стратегията на компанията.

 

Комбинирайки отличителния за КИА дизайн с високо ефективната електрическа батерия, новата концептуална разработка илюстрира пътя към бъдещата електрификация на марката. Новият прототип е оборудван с интерфейс човек – машина (HMI) и нова осветителна система с ‘динамична графика’. Целта на инкорпорираните технологии е да се изследва техния потенциал и представянето им на пазара през следващите години.

 

Заедно с новия концепт, КИА ще представи и поредица иновативни технологии. Интерактивната разработка на компанията ‘Beyond Autonomous Driving’ демонстрира съществуващи и бъдещи технологии, които обобщават плановете на КИА за автомобилната автономност и мобилност, които ще се надграждат с представянето на нови системи за автономно шофиране.

 

По време на изложението 3-те експоната от КИА ще разкрият бъдещите технологии на компанията за усъвършенстване на информационната свързаност между автомобила и пътниците в него. Пакетът ще включва асистиращи технологии за водача и водещи HMI функции, както и първата в света автомобилна 5G връзка.

 

„Виртуалната реалност, самоуправляващи се автомобили и пълна информационна свързаност се считаха за технологии на далечното бъдеще. Превръщането им в бърза реалност мотивира КИА да ускори проучването си за адаптация на новите технологии към своите клиенти. На CES ние ще споделим нашата стратегия и визия за бъдещата мобилност, като ще демонстрираме редици иновативни технологии, които ще предложим на клиентите си съвсем скоро,” каза Dr. Woong-cheol Yang, Вицепрезидент и Ръководител на Развойно-изследователския център КИА-Хюндай.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации.

Последни новини
22 07

НОВИЯТ РЕЖИМ TERRAIN MODE ПРАВИ ЧЕТВЪРТО ПОКОЛЕНИЕ KIA SORENTO ОЩЕ...

Четвъртото поколение на KIA Sorento ще бъде оборудвано с новоразработения режим „Terrain Mode“ от момента на старта на продажбите на новия модел в Европа през второто полугодие на 2020г.
още
29 06

КИА МОТОРС ЗАЕ ПЪРВО МЯСТО СПОРЕД ПРОУЧВАНЕТО ЗА КАЧЕСТВО НА J.D....

КИА зае челна позиция в американската авто индустрия, според проучването за качество на J.D. Power (IQS) 2020 с рапортувани 136 проблема на 100 автомобила. За шеста поредна година КИА е номер едно сред масовите автомобилни производители. “Изключителен резултат за корейския бранд’, каза Dave Sargent, Вицепрезидент, Automotive Quality, J.D. Power.
още
18 06

КИА МОТОРС И GOOGLE CLOUD ПРЕДСТАВЯТ МОБИЛНО ПРИЛОЖЕНИЕ...

Днес КИА Моторс Корпорейшън лансира ‘Kia Owner's Manual App’ – изцяло дигитално Ръководство на потребителя, съвместна разработка с Google Cloud и Megazone. Kia Owner's Manual е приятно и удобно за потребителите мобилно приложение, което предоставя информация за функционалностите на всеки автомобил КИА посредством камера на смартфон. Вместо да се позовават на отпечатаното Ръководство, собствениците на автомобили КИА ще имат възможността да използват приложението за по-удобно и лесно информиране относно индивидуалните характеристики на автомобила, който управляват.
още
13 05

КИА С РЕКОРД В ПРОДАЖБИТЕ НА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ В ЕВРОПА

КИА Моторс разкри подробности от дългосрочната си стратегия за преминаване към електрификация на продуктовата гама, след като регистрира рекорд в продажбите на електромобили в Европа през първото 3-месечие на 2020г.
още