КИА НИРО, СОУЛ И КАДЕНЦА С ОТЛИЧИЯ В ПРОУЧВАНЕТО НА J.D. POWER APEAL

Обратно

КИА Моторс спечели 3 награди в проучването на J.D. Power Automotive Performance, Execution and Layout (APEAL) с моделите Ниро, Соул и Каденца, които са отличени в съответните сегменти. КИА е единственият нелуксозен бранд, който печели призове в сегмента на малките SUV автомобили (Ниро), компактни и мултифункционални модели (Соул) и класа на лимузините (Каденца). Само преди месец КИА за втори път зае челната позиция в американската авто индустрия според проучване за качество на J.D. Power (IQS).

 

„Потребителите винаги искат да управляват автомобили, с които се гордеят, а трите отличия, които получи КИА от J.D. Power Appeal са доказателство за стратегията на марката, чийто фокус е клиентът,” заяви Orth Hedrick, вицепрезидент, продуктово планиране, КИА Моторс Америка. „Изборът на днешните автомобилни потребители е по-голям от всякога. Те търсят оптимална комбинация от дизайн, технология, сигурност, надеждност, удобство и комфорт. Ниро, Соул и Каденца отговарят на високите изисквания на потребителите, които все повече са привлечени от висококачествените модели на марката.”

 

Резултатът на хибридния кросоувър Ниро е с 51 точки над средното за сегмента. КИА Каденца също постига огромно предимство пред конкурентите си, с 27 точки над средното за сегмента. КИА Соул – многогодишният фаворит на американските потребители за 5-ти път е отличен от своите фенове (2012, 2013, 2014, 2016 и 2017г.). Соул е моделът с най-много APEAL награди в модерната гама на КИА и единственото превозно средство в класа на компактните, мултифункционални автомобили с резултат над средния за сегмента.

 

Проучването APEAL измерва удовлетворението на потребителите от автомобилите, които управляват за период от 90 дни след реализиране на покупката. Оценките са според 10-те категории: екстериор, интериор, пространство, аудио, седалки, отопление и вентилация, динамика, двигатели, видимост и горивна ефективност.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на качествени автомобили за хора с млади сърца – води началото си от 1944 г. и е най-старият производител на моторни превозни средства в Южна Корея. Годишно KIA произвежда над 3 млн. моторни превозни средства чрез 10 производствени и монтажни звена в пет държави, като след това продукцията се продава и обслужва чрез мрежа от дистрибутори и дилъри, покриваща около 180 страни. Днес Kia има над 50 000 служители в цял свят, а годишните приходи са близо 44 млрд. щ. д. Компанията е главен спонсор на Откритото първенство на Австралия по тенис и е официален автомобилен партньор на ФИФА – управителното тяло на Световната купа по футбол (FIFA World Cup™). Бранд слоуганът на KIA Motors Corporation – "Силата да изненадваш" – изразява глобалния ангажимент на компанията да удивлява света, предоставяйки на хората вълнуващи и вдъхновяващи изживявания, които надминават очакванията.  

Последни новини
21 06

КИА МОТОРС ЗАЕ ПЪРВО МЯСТО СПОРЕД ПРОУЧВАНЕТО ЗА КАЧЕСТВО НА J.D....

За четвърта поредна година КИА заема челна позиция сред нелуксозните брандове в американската авто индустрия, според проучването за качество на J.D. Power (IQS) 2018 с рапортувани 72 проблема на 100 автомобила. КИА затвърди лидерската си позиция с предимствата на водещите в съответните сегменти модели: Соренто (SUV) и Рио (Малък автомобил), докато Оптима (Автомобил от среден клас), Спортидж (Малък SUV) и Седона (Миниван) се класира на престижното второ място, а за Форте (Компактен автомобил) бе отредено трето място. След като спечели IQS наградите през 2015г., 2016г. и 2017г., многогодишният фаворит на американските потребители - Соул за пореден път бе отличен в категорията на компактните мултифункционални модели.
още
08 06

КИА ПОКАЗА 100% ЕЛЕКТРОМОБИЛ КИА НИРО НА BUSAN MOTOR SHOW

КИА Моторс представи новия Ниро EV на изложението в корейския град Пусан. С автономен пробег от 450 км изцяло електрическият Ниро EV комбинира удоволствие от шофирането с атрактивен дизайн, удобствата на кросоувър и задвижване, което не генерира вредни емисии.
още
01 06

КИА ПРЕДОСТАВИ 424 АВТОМОБИЛА ЗА НУЖДИТЕ НА FIFA WORLD CUP RUSSIA™

КИА Моторс предостави 424 автомобила за превоз на отборите, официалните гости и делегати от целия свят по време на предстоящото Световно първенство по футбол - FIFA World Cup Russia™. Предаването на автопарка за нуждите на футболното първенство отново демонстрира подкрепата и страстта, която КИА споделя с най-популярното спортно състезание в света. Официалната церемония по връчване на автомобилния парк се състоя на 31 Май, стадион Лужники в Москва, където на 15 юли ще се проведе финалната среща от Мондиал 2018.
още
28 05

КИА МОТОРС ЕВРОПА ПРОИЗВЕДЕ 3-МИЛИОННИЯ СИ АВТОМОБИЛ С ВОДЕЩАТА В...

КИА Моторс Европа достигна до рекорден брой продажби на автомобили, окомплектовани с водещата в бранша – 7г. гаранция. Марката реализира 3 милиона автомобила на Стария континент с безпрецедентна гаранция и безкомпромисно качество.
още