КИА НИРО, СОУЛ И КАДЕНЦА С ОТЛИЧИЯ В ПРОУЧВАНЕТО НА J.D. POWER APEAL

Обратно

КИА Моторс спечели 3 награди в проучването на J.D. Power Automotive Performance, Execution and Layout (APEAL) с моделите Ниро, Соул и Каденца, които са отличени в съответните сегменти. КИА е единственият нелуксозен бранд, който печели призове в сегмента на малките SUV автомобили (Ниро), компактни и мултифункционални модели (Соул) и класа на лимузините (Каденца). Само преди месец КИА за втори път зае челната позиция в американската авто индустрия според проучване за качество на J.D. Power (IQS).

 

„Потребителите винаги искат да управляват автомобили, с които се гордеят, а трите отличия, които получи КИА от J.D. Power Appeal са доказателство за стратегията на марката, чийто фокус е клиентът,” заяви Orth Hedrick, вицепрезидент, продуктово планиране, КИА Моторс Америка. „Изборът на днешните автомобилни потребители е по-голям от всякога. Те търсят оптимална комбинация от дизайн, технология, сигурност, надеждност, удобство и комфорт. Ниро, Соул и Каденца отговарят на високите изисквания на потребителите, които все повече са привлечени от висококачествените модели на марката.”

 

Резултатът на хибридния кросоувър Ниро е с 51 точки над средното за сегмента. КИА Каденца също постига огромно предимство пред конкурентите си, с 27 точки над средното за сегмента. КИА Соул – многогодишният фаворит на американските потребители за 5-ти път е отличен от своите фенове (2012, 2013, 2014, 2016 и 2017г.). Соул е моделът с най-много APEAL награди в модерната гама на КИА и единственото превозно средство в класа на компактните, мултифункционални автомобили с резултат над средния за сегмента.

 

Проучването APEAL измерва удовлетворението на потребителите от автомобилите, които управляват за период от 90 дни след реализиране на покупката. Оценките са според 10-те категории: екстериор, интериор, пространство, аудио, седалки, отопление и вентилация, динамика, двигатели, видимост и горивна ефективност.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на качествени автомобили за хора с млади сърца – води началото си от 1944 г. и е най-старият производител на моторни превозни средства в Южна Корея. Годишно KIA произвежда над 3 млн. моторни превозни средства чрез 10 производствени и монтажни звена в пет държави, като след това продукцията се продава и обслужва чрез мрежа от дистрибутори и дилъри, покриваща около 180 страни. Днес Kia има над 50 000 служители в цял свят, а годишните приходи са близо 44 млрд. щ. д. Компанията е главен спонсор на Откритото първенство на Австралия по тенис и е официален автомобилен партньор на ФИФА – управителното тяло на Световната купа по футбол (FIFA World Cup™). Бранд слоуганът на KIA Motors Corporation – "Силата да изненадваш" – изразява глобалния ангажимент на компанията да удивлява света, предоставяйки на хората вълнуващи и вдъхновяващи изживявания, които надминават очакванията.  

Последни новини
12 09

КИА СТОНИК – НОВИЯТ КОМПАКТЕН КРОСОУВЪР СЪС ЗАВЛАДЯВАЩО ПРИСЪСТВИЕ...

Със завладяващо присъствие и уверена осанка, КИА Stonic е с напълно европейско излъчване. Новото попълнение в гамата на КИА е най-адаптивният за персонализиране модел на марката до този момент, по отношение както на екстериора, така и на разнообразието от интериорни цветови комбинации.
още
12 09

ПРЕМИЕРИТЕ НА КИА ВЪВ ФРАНКФУРТ: ПРОТОТИПЪТ Proceed, ИЗЦЯЛО НОВИЯТ...

На международния автосалон във Франкфурт, днес, за първи път пред широката аудитория, КИА ще покаже удивителната концептуална разработка Proceed, заедно с редица нови серийни модели.
още
07 09

НОВИ СНИМКИ НА ПРОТОТИПА PROCEED ПРЕДИ ПРЕМИЕРАТА МУ НА АВТОСАЛОНА...

Днес, КИА Моторс показа нови снимки на концептуалната разработка Proceed. Изцяло новият прототип ще осъществи световната си премиера на 12 септември, по време на Международния Автосалон във Франкфурт.
още
30 08

КИА ПРЕДСТАВЯ НОВ ПРОТОТИП НА АВТОСАЛОНА ВЪВ ФРАНКФУРТ

Конструиран в дизайнерския център на марката във Франкфурт, само на 500 м от мястото, на което ще дебютира, прототипът ще демонстрира визията на следващо поколение КИА сийд.
още