КИА МОТОРС С ПРЕСТИЖНА НАГРАДА

Обратно

КИА спечели престижната награда German Brand Award за „Отлична бранд стратегия, мениджмънт и креативност”. Компанията бе отличена и като ‘разпознаваема марка’ в категория ‘Internal Branding’.

 

Членовете на журито – независими бранд експерти, оцениха не само комуникационната стратегия на КИА за предимствата на марката, но и взаимоотношенията на компанията с нейните клиенти. В частност, това включва високото качество на обслужване от първия контакт с клиента до доставката и предаването на превозното средство. Маркетинговата стратегия на КИА включва и иновативни програми за след продажбено обслужване в полза на клиента. Мотото на бранда „Силата да изненадваш” бе определен от журито като ‘интелигентно, съвременно, креативно’.

 

Andrej Kupetz, Изпълнителен директор на German Design Council, коментира: „Дигитализацията оказва огромно влияние върху марките и продуктите. Компании от различни промишлени браншове са изправени пред нови предизвикателства. Това рефлектира върху бранд мениджънта, който става по-прозрачен и по-комплексен в резултат на дигитализацията, но и по малко предсказуем и контролируем, благодарение на динамичното въздействие на уеб маркетинга и социалните мрежи. Фокусът върху бранда, участието на служителите и цялостното разбиране и имплементиране на бранда формират ключовия фактор за успеха на марката, нейното въздействие и възприятие в развиващия се с все по-бързи темпове дигитален свят.”    

 

„German Brand Awards показват, че все повече компании насочват усилията си в развитието на бранд мениджмънта. Тези компании са осъзнали, че брандингът е стратегически инструмент за развитието на бизнеса, който понякога изисква радикални промени. Насочвайки усилия към брнадинг мениджмънта, без да се нарушават основните принципи на успешното управление на марката, е ключът към подготовка на бъдещите предизвикателства.”

 

Журито на German Brand Awards се състои от бранд експерти в различни дисциплини. Категориите включват ‘Excellence in Branding’, ‘Industry Excellence in Branding’ и ‘Excellence in Brand Strategy, Management and Creation’. Членовете на организацията, която е основана през 1953г., към момента са над 280 международни компании с над 3 милиона служители.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на качествени автомобили за хора с млади сърца – води началото си от 1944 г. и е най-старият производител на моторни превозни средства в Южна Корея. Годишно KIA произвежда над 3 млн. моторни превозни средства чрез 10 производствени и монтажни звена в пет държави, като след това продукцията се продава и обслужва чрез мрежа от дистрибутори и дилъри, покриваща около 180 страни. Днес Kia има над 50 000 служители в цял свят, а годишните приходи са близо 44 млрд. щ. д. Компанията е главен спонсор на Откритото първенство на Австралия по тенис и е официален автомобилен партньор на ФИФА – управителното тяло на Световната купа по футбол (FIFA World Cup™). Бранд слоуганът на KIA Motors Corporation – "Силата да изненадваш" – изразява глобалния ангажимент на компанията да удивлява света, предоставяйки на хората вълнуващи и вдъхновяващи изживявания, които надминават очакванията.  

Последни новини
10 01

КИА ПРЕДСТАВЯ СВОЯТА КОНЦЕПЦИЯ ЗА БЪДЕЩА МОБИЛНОСТ ПО ВРЕМЕ НА CES...

КИА Моторс представя своята визия за мобилността в рамките на изложението за потребителска електроника CES 2018 в Лас Вегас. Под наслов „Без ограничения за всеки“ (Boundless for all) КИА отваря вратите към бъдеще, в което възможностите по отношение на мобилността и транспорта няма да имат граници. В същото време – с намерението да разшири палитрата от мобилни услуги – КИА демонстрира набор от най-съвременни технологии като част от новата си стратегия, наречена ACE, целяща да направи автомобилите на марката в още по-голяма степен Автономни, Свързани и Екологични/Електрически.
още
04 01

КИА МОТОРС ДЕМОНСТРИРА ИЗЦЯЛО НОВ КОНЦЕПТУАЛЕН ЕЛЕКТРОМОБИЛ НА CES...

По време на 2018 Consumer Electronics Show (CES) КИА Моторс демонстрира изцяло нов електрически прототип, който олицетворява бъдещата стратегията на компанията.
още
01 12

КИА СОРЕНТО С ОСВЕЖЕН ВИД И ГОТОВНОСТ ЗА ЛОС АНДЖЕЛИС МОТОР ШОУ

Днес, по време на автосалона в Лос Анджелис, КИА Моторс Америка (КМА) представи рестилизирания КИА Соренто. Освежената версия на модела включва промени в дизайна и интериора. Освен новоконфигурираните предна и задна част, фарове и задни светлини с LED технологии, 2019 Соренто е оборудван с нови технологии като Driver Attention Warning (Предупреждение за умора на водача), Lane Keep Assist (Помощник за проследяване) and QuantumLogic™ Surround Sound. В допълнение, 3.3-литровият V6 двигател на Соренто е окомплектован с 8-степенна трансмисия за по-плавно и адаптивно управление.
още
12 09

КИА СТОНИК – НОВИЯТ КОМПАКТЕН КРОСОУВЪР СЪС ЗАВЛАДЯВАЩО ПРИСЪСТВИЕ...

Със завладяващо присъствие и уверена осанка, КИА Stonic е с напълно европейско излъчване. Новото попълнение в гамата на КИА е най-адаптивният за персонализиране модел на марката до този момент, по отношение както на екстериора, така и на разнообразието от интериорни цветови комбинации.
още