СТОНИК – ВПЕЧАТЛЯВАЩИЯТ КОМПАКТЕН КРОСОУВЪР НА КИА

Обратно

Със завладяващ екстериор, уверена стойка и европейски дизайн Стоник е новият представител на КИА в най-бързо развиващия се автомобилен сегмент в Европа.  

 

1.1 милиона B-SUV автомобили се реализират годишно на европейските пазари (7% пазарен дял). Прогнозите сочат увеличение над 2 милиона годишно до 2020г.

 

Майкъл Коул, Главен оперативен директор на КИА Моторс Европа, коментира: „По отношение на обема продажби се очаква пазарният дял на B-SUV да надхвърли този на C-SUV до 2020г., когато всеки първи от десет автомобила продадени в Европа ще бъде от класа на Стоник. B-SUV сегментът привлича 21% от потребителите на мини автомобили и 15% от тези, които търсят по-компактен вариант на семейните хечбеци. Модели като Стоник се търсят и от клиенти, които желаят да подновят компактните си MPV-та.”

 

„КИА Стоник ще бъде новото завладяващо предложение в непрекъснато разрастващия се B-SUV сегмент, с безпрецедентна 7г. гаранция и характерните за марката - високо качество, надеждност и атрактивен дизайн.”

 

Дизайнът на най-новото попълнение в гамата на корейския бранд е впечатляващ и модерен, с разпознаваем почерк на КИА, благодарение на инкорпорираните типични за марката елементи като радиаторната решетка тип ‘тигров нос’. Разработен в Европа, в сътрудничество с дизайнерското студио на марката в Корея, екстериорът на Стоник съчетава отсечени хоризонтални линии с меки изваяни повърхности. Персонализацията на моделите в B-SUV сегмента е важна за потребителите, а ‘Targa’ стилът, който Стоник предлага, дава възможност на клиентите да избират между двуцветни комбинации, инспирирани от дизайна на прототипа Provo.

 

Стоник ще се предлага с избор от бензинови и дизелови двигатели, окомплектовани с ръчни скоростни кутии. Потребителите ще имат възможност да избират между 1.0л T-GDI (турбо бензинов двигател с директно впръскване) със 120 к.с., 1.25л и 1.4-литрови атмосферни двигатели. Ефективният 1.6л дизелов двигател допълва гамата като предлага най-ниското ниво на вредни емисии в моделната гама.

 

Серийно Стоник е оборудван със система за управление стабилността на автомобила (VSM) с ESC. VSM осигурява стабилност при спиране и навлизане в завои, като отчита загуба на тяга и автоматично включва ESC, помагайки на водача да запази траекторията на автомобила. В допълнение системата VSM включва Torque Vectoring by Braking, Straight Line Stability и Cornering Brake Control.

 

Европейският дизайн на салона инкорпорира технологии и ергономичност като предлага на потребителите възможности за персонализация в унисон с цветните екстериорни пакети. Стоник е оборудван с интелигентна информационно-развлекателна система, която гарантира сигурността, комфорта и удобството на пътниците. Apple CarPlay™ и Android Auto™ са стандарт за КИА Стоник, като опция се предлага подгряване на седалки, автоматичен круз контрол, безключов достъп и др. Сред системите за сигурност присъстват функция за автономно аварийно спиране (AEB) с разпознаване на пешеходци, сигнализация за опасно бързо приближаване към предното превозно средство със спирачна функция, сигнализация за автомобил в мъртвата зона на огледалата (BSD), предупредителна система за напускане на лентата за движение (LDWS) и др.

 

KIA Stonic ще се дистрибутира в търговската мрежа от септември 2017г. Както всички модели на марката Стоник ще се предлага със 7г. гаранция.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на качествени автомобили за хора с млади сърца – води началото си от 1944 г. и е най-старият производител на моторни превозни средства в Южна Корея. Годишно KIA произвежда над 3 млн. моторни превозни средства чрез 10 производствени и монтажни звена в пет държави, като след това продукцията се продава и обслужва чрез мрежа от дистрибутори и дилъри, покриваща около 180 страни. Днес Kia има над 50 000 служители в цял свят, а годишните приходи са близо 44 млрд. щ. д. Компанията е главен спонсор на Откритото първенство на Австралия по тенис и е официален автомобилен партньор на ФИФА – управителното тяло на Световната купа по футбол (FIFA World Cup™). Бранд слоуганът на KIA Motors Corporation – "Силата да изненадваш" – изразява глобалния ангажимент на компанията да удивлява света, предоставяйки на хората вълнуващи и вдъхновяващи изживявания, които надминават очакванията.  

Последни новини
28 07

КИА НИРО, СОУЛ И КАДЕНЦА С ОТЛИЧИЯ В ПРОУЧВАНЕТО НА J.D. POWER APEAL

КИА Моторс спечели 3 награди в проучването на J.D. Power Automotive Performance, Execution and Layout (APEAL) с моделите Ниро, Соул и Каденца, които са отличени в съответните сегменти. КИА е единственият нелуксозен бранд, който печели призове в сегмента на малките SUV автомобили (Ниро), компактни и мултифункционални модели (Соул) и класа на лимузините (Каденца). Само преди месец КИА за втори път зае челната позиция в американската авто индустрия според проучване за качество на J.D. Power (IQS).
още
12 07

КИА МОТОРС С ПРЕСТИЖНА НАГРАДА

КИА спечели престижната награда German Brand Award за „Отлична бранд стратегия, мениджмънт и креативност”. Компанията бе отличена и като ‘разпознаваема марка’ в категория ‘Internal Branding’.
още
26 06

ЕКСТРЕМНИ ТЕСТОВЕ И ПРОЦЕС НА УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ ЗА КИА СТИНГЪР

КИА Stinger навлиза във финалния етап от своя режим на абсолютно екстремни тестове и процеси за усъвършенстване. Програмата за изпитания, която се провежда в различни точки по целия свят както на пътна настилка, така и на писта, ще гарантира, че автомобилът притежава необходимата ефективност, надеждност и динамично съвършенство, които са в унисон с неговия удивителен фастбек дизайн.
още
21 06

СТОНИК – ВПЕЧАТЛЯВАЩИЯТ КОМПАКТЕН КРОСОУВЪР НА КИА

Със завладяващ екстериор, уверена стойка и европейски дизайн Стоник е новият представител на КИА в най-бързо развиващия се автомобилен сегмент в Европа.
още