СТОНИК – ВПЕЧАТЛЯВАЩИЯТ КОМПАКТЕН КРОСОУВЪР НА КИА

Обратно

Със завладяващ екстериор, уверена стойка и европейски дизайн Стоник е новият представител на КИА в най-бързо развиващия се автомобилен сегмент в Европа.  

 

1.1 милиона B-SUV автомобили се реализират годишно на европейските пазари (7% пазарен дял). Прогнозите сочат увеличение над 2 милиона годишно до 2020г.

 

Майкъл Коул, Главен оперативен директор на КИА Моторс Европа, коментира: „По отношение на обема продажби се очаква пазарният дял на B-SUV да надхвърли този на C-SUV до 2020г., когато всеки първи от десет автомобила продадени в Европа ще бъде от класа на Стоник. B-SUV сегментът привлича 21% от потребителите на мини автомобили и 15% от тези, които търсят по-компактен вариант на семейните хечбеци. Модели като Стоник се търсят и от клиенти, които желаят да подновят компактните си MPV-та.”

 

„КИА Стоник ще бъде новото завладяващо предложение в непрекъснато разрастващия се B-SUV сегмент, с безпрецедентна 7г. гаранция и характерните за марката - високо качество, надеждност и атрактивен дизайн.”

 

Дизайнът на най-новото попълнение в гамата на корейския бранд е впечатляващ и модерен, с разпознаваем почерк на КИА, благодарение на инкорпорираните типични за марката елементи като радиаторната решетка тип ‘тигров нос’. Разработен в Европа, в сътрудничество с дизайнерското студио на марката в Корея, екстериорът на Стоник съчетава отсечени хоризонтални линии с меки изваяни повърхности. Персонализацията на моделите в B-SUV сегмента е важна за потребителите, а ‘Targa’ стилът, който Стоник предлага, дава възможност на клиентите да избират между двуцветни комбинации, инспирирани от дизайна на прототипа Provo.

 

Стоник ще се предлага с избор от бензинови и дизелови двигатели, окомплектовани с ръчни скоростни кутии. Потребителите ще имат възможност да избират между 1.0л T-GDI (турбо бензинов двигател с директно впръскване) със 120 к.с., 1.25л и 1.4-литрови атмосферни двигатели. Ефективният 1.6л дизелов двигател допълва гамата като предлага най-ниското ниво на вредни емисии в моделната гама.

 

Серийно Стоник е оборудван със система за управление стабилността на автомобила (VSM) с ESC. VSM осигурява стабилност при спиране и навлизане в завои, като отчита загуба на тяга и автоматично включва ESC, помагайки на водача да запази траекторията на автомобила. В допълнение системата VSM включва Torque Vectoring by Braking, Straight Line Stability и Cornering Brake Control.

 

Европейският дизайн на салона инкорпорира технологии и ергономичност като предлага на потребителите възможности за персонализация в унисон с цветните екстериорни пакети. Стоник е оборудван с интелигентна информационно-развлекателна система, която гарантира сигурността, комфорта и удобството на пътниците. Apple CarPlay™ и Android Auto™ са стандарт за КИА Стоник, като опция се предлага подгряване на седалки, автоматичен круз контрол, безключов достъп и др. Сред системите за сигурност присъстват функция за автономно аварийно спиране (AEB) с разпознаване на пешеходци, сигнализация за опасно бързо приближаване към предното превозно средство със спирачна функция, сигнализация за автомобил в мъртвата зона на огледалата (BSD), предупредителна система за напускане на лентата за движение (LDWS) и др.

 

KIA Stonic ще се дистрибутира в търговската мрежа от септември 2017г. Както всички модели на марката Стоник ще се предлага със 7г. гаранция.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на качествени автомобили за хора с млади сърца – води началото си от 1944 г. и е най-старият производител на моторни превозни средства в Южна Корея. Годишно KIA произвежда над 3 млн. моторни превозни средства чрез 10 производствени и монтажни звена в пет държави, като след това продукцията се продава и обслужва чрез мрежа от дистрибутори и дилъри, покриваща около 180 страни. Днес Kia има над 50 000 служители в цял свят, а годишните приходи са близо 44 млрд. щ. д. Компанията е главен спонсор на Откритото първенство на Австралия по тенис и е официален автомобилен партньор на ФИФА – управителното тяло на Световната купа по футбол (FIFA World Cup™). Бранд слоуганът на KIA Motors Corporation – "Силата да изненадваш" – изразява глобалния ангажимент на компанията да удивлява света, предоставяйки на хората вълнуващи и вдъхновяващи изживявания, които надминават очакванията.  

Последни новини
21 06

КИА МОТОРС ЗАЕ ПЪРВО МЯСТО СПОРЕД ПРОУЧВАНЕТО ЗА КАЧЕСТВО НА J.D....

За четвърта поредна година КИА заема челна позиция сред нелуксозните брандове в американската авто индустрия, според проучването за качество на J.D. Power (IQS) 2018 с рапортувани 72 проблема на 100 автомобила. КИА затвърди лидерската си позиция с предимствата на водещите в съответните сегменти модели: Соренто (SUV) и Рио (Малък автомобил), докато Оптима (Автомобил от среден клас), Спортидж (Малък SUV) и Седона (Миниван) се класира на престижното второ място, а за Форте (Компактен автомобил) бе отредено трето място. След като спечели IQS наградите през 2015г., 2016г. и 2017г., многогодишният фаворит на американските потребители - Соул за пореден път бе отличен в категорията на компактните мултифункционални модели.
още
08 06

КИА ПОКАЗА 100% ЕЛЕКТРОМОБИЛ КИА НИРО НА BUSAN MOTOR SHOW

КИА Моторс представи новия Ниро EV на изложението в корейския град Пусан. С автономен пробег от 450 км изцяло електрическият Ниро EV комбинира удоволствие от шофирането с атрактивен дизайн, удобствата на кросоувър и задвижване, което не генерира вредни емисии.
още
01 06

КИА ПРЕДОСТАВИ 424 АВТОМОБИЛА ЗА НУЖДИТЕ НА FIFA WORLD CUP RUSSIA™

КИА Моторс предостави 424 автомобила за превоз на отборите, официалните гости и делегати от целия свят по време на предстоящото Световно първенство по футбол - FIFA World Cup Russia™. Предаването на автопарка за нуждите на футболното първенство отново демонстрира подкрепата и страстта, която КИА споделя с най-популярното спортно състезание в света. Официалната церемония по връчване на автомобилния парк се състоя на 31 Май, стадион Лужники в Москва, където на 15 юли ще се проведе финалната среща от Мондиал 2018.
още
28 05

КИА МОТОРС ЕВРОПА ПРОИЗВЕДЕ 3-МИЛИОННИЯ СИ АВТОМОБИЛ С ВОДЕЩАТА В...

КИА Моторс Европа достигна до рекорден брой продажби на автомобили, окомплектовани с водещата в бранша – 7г. гаранция. Марката реализира 3 милиона автомобила на Стария континент с безпрецедентна гаранция и безкомпромисно качество.
още