СТОНИК – ВПЕЧАТЛЯВАЩИЯТ КОМПАКТЕН КРОСОУВЪР НА КИА

Обратно

Със завладяващ екстериор, уверена стойка и европейски дизайн Стоник е новият представител на КИА в най-бързо развиващия се автомобилен сегмент в Европа.  

 

1.1 милиона B-SUV автомобили се реализират годишно на европейските пазари (7% пазарен дял). Прогнозите сочат увеличение над 2 милиона годишно до 2020г.

 

Майкъл Коул, Главен оперативен директор на КИА Моторс Европа, коментира: „По отношение на обема продажби се очаква пазарният дял на B-SUV да надхвърли този на C-SUV до 2020г., когато всеки първи от десет автомобила продадени в Европа ще бъде от класа на Стоник. B-SUV сегментът привлича 21% от потребителите на мини автомобили и 15% от тези, които търсят по-компактен вариант на семейните хечбеци. Модели като Стоник се търсят и от клиенти, които желаят да подновят компактните си MPV-та.”

 

„КИА Стоник ще бъде новото завладяващо предложение в непрекъснато разрастващия се B-SUV сегмент, с безпрецедентна 7г. гаранция и характерните за марката - високо качество, надеждност и атрактивен дизайн.”

 

Дизайнът на най-новото попълнение в гамата на корейския бранд е впечатляващ и модерен, с разпознаваем почерк на КИА, благодарение на инкорпорираните типични за марката елементи като радиаторната решетка тип ‘тигров нос’. Разработен в Европа, в сътрудничество с дизайнерското студио на марката в Корея, екстериорът на Стоник съчетава отсечени хоризонтални линии с меки изваяни повърхности. Персонализацията на моделите в B-SUV сегмента е важна за потребителите, а ‘Targa’ стилът, който Стоник предлага, дава възможност на клиентите да избират между двуцветни комбинации, инспирирани от дизайна на прототипа Provo.

 

Стоник ще се предлага с избор от бензинови и дизелови двигатели, окомплектовани с ръчни скоростни кутии. Потребителите ще имат възможност да избират между 1.0л T-GDI (турбо бензинов двигател с директно впръскване) със 120 к.с., 1.25л и 1.4-литрови атмосферни двигатели. Ефективният 1.6л дизелов двигател допълва гамата като предлага най-ниското ниво на вредни емисии в моделната гама.

 

Серийно Стоник е оборудван със система за управление стабилността на автомобила (VSM) с ESC. VSM осигурява стабилност при спиране и навлизане в завои, като отчита загуба на тяга и автоматично включва ESC, помагайки на водача да запази траекторията на автомобила. В допълнение системата VSM включва Torque Vectoring by Braking, Straight Line Stability и Cornering Brake Control.

 

Европейският дизайн на салона инкорпорира технологии и ергономичност като предлага на потребителите възможности за персонализация в унисон с цветните екстериорни пакети. Стоник е оборудван с интелигентна информационно-развлекателна система, която гарантира сигурността, комфорта и удобството на пътниците. Apple CarPlay™ и Android Auto™ са стандарт за КИА Стоник, като опция се предлага подгряване на седалки, автоматичен круз контрол, безключов достъп и др. Сред системите за сигурност присъстват функция за автономно аварийно спиране (AEB) с разпознаване на пешеходци, сигнализация за опасно бързо приближаване към предното превозно средство със спирачна функция, сигнализация за автомобил в мъртвата зона на огледалата (BSD), предупредителна система за напускане на лентата за движение (LDWS) и др.

 

KIA Stonic ще се дистрибутира в търговската мрежа от септември 2017г. Както всички модели на марката Стоник ще се предлага със 7г. гаранция.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на качествени автомобили за хора с млади сърца – води началото си от 1944 г. и е най-старият производител на моторни превозни средства в Южна Корея. Годишно KIA произвежда над 3 млн. моторни превозни средства чрез 10 производствени и монтажни звена в пет държави, като след това продукцията се продава и обслужва чрез мрежа от дистрибутори и дилъри, покриваща около 180 страни. Днес Kia има над 50 000 служители в цял свят, а годишните приходи са близо 44 млрд. щ. д. Компанията е главен спонсор на Откритото първенство на Австралия по тенис и е официален автомобилен партньор на ФИФА – управителното тяло на Световната купа по футбол (FIFA World Cup™). Бранд слоуганът на KIA Motors Corporation – "Силата да изненадваш" – изразява глобалния ангажимент на компанията да удивлява света, предоставяйки на хората вълнуващи и вдъхновяващи изживявания, които надминават очакванията.  

Последни новини
12 09

КИА СТОНИК – НОВИЯТ КОМПАКТЕН КРОСОУВЪР СЪС ЗАВЛАДЯВАЩО ПРИСЪСТВИЕ...

Със завладяващо присъствие и уверена осанка, КИА Stonic е с напълно европейско излъчване. Новото попълнение в гамата на КИА е най-адаптивният за персонализиране модел на марката до този момент, по отношение както на екстериора, така и на разнообразието от интериорни цветови комбинации.
още
12 09

ПРЕМИЕРИТЕ НА КИА ВЪВ ФРАНКФУРТ: ПРОТОТИПЪТ Proceed, ИЗЦЯЛО НОВИЯТ...

На международния автосалон във Франкфурт, днес, за първи път пред широката аудитория, КИА ще покаже удивителната концептуална разработка Proceed, заедно с редица нови серийни модели.
още
07 09

НОВИ СНИМКИ НА ПРОТОТИПА PROCEED ПРЕДИ ПРЕМИЕРАТА МУ НА АВТОСАЛОНА...

Днес, КИА Моторс показа нови снимки на концептуалната разработка Proceed. Изцяло новият прототип ще осъществи световната си премиера на 12 септември, по време на Международния Автосалон във Франкфурт.
още
30 08

КИА ПРЕДСТАВЯ НОВ ПРОТОТИП НА АВТОСАЛОНА ВЪВ ФРАНКФУРТ

Конструиран в дизайнерския център на марката във Франкфурт, само на 500 м от мястото, на което ще дебютира, прототипът ще демонстрира визията на следващо поколение КИА сийд.
още