ГЛОБАЛНИТЕ ПРОДАЖБИ НА КИА НАРАСНАХА С 3.2% ПРЕЗ ИЗМИНАЛАТА 2016г.

Обратно

КИА Моторс обяви, че глобалните продажби на пътнически и товарни автомобили за 2016г. достигат 3 007 976 броя. С това компанията регистрира ръст от 3.2% за изминалата 2016г.

 

През 2016г. КИА отбеляза ръст в Западна Европа, Китай, Северна Америка и Корея от съответно 13.1% (436 006 броя), 4.4% (663 070 броя), 3.7% (719 268 броя) и 1.4% с реализирани 535 000 броя.

 

За месец декември 2016г., глобалните продажби на марката са се увеличили с 3.3%. По региони, ръст бележат Западна Европа – 11.2% (29 336 броя), основните пазари – 5% (38 009 броя) и Северна Америка – 1.2% (58 555 броя).

 

Бестселърът на марката за 2016г. е компактният SUV Спортидж с общо 515 067 продадени единици. Представителят в Б-сегмента Рио (известен под името К2 в Китай) се подрежда на второ място с реализирани 445 404 броя, следван от КИА Черато (известен още като Форте или К3 на някои пазари) с регистрирани 400 010 единици. Луксозната лимузина Оптима остава на 4-то място с регистрирани 238 281 продажби, следвана от градския кросоувър Соул с реализирани 195 802 единици.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на качествени автомобили за хора с млади сърца – води началото си от 1944 г. и е най-старият производител на моторни превозни средства в Южна Корея. Годишно KIA произвежда над 3 млн. моторни превозни средства чрез 10 производствени и монтажни звена в пет държави, като след това продукцията се продава и обслужва чрез мрежа от дистрибутори и дилъри, покриваща около 180 страни. Днес Kia има над 50 000 служители в цял свят, а годишните приходи са близо 44 млрд. щ. д. Компанията е главен спонсор на Откритото първенство на Австралия по тенис и е официален автомобилен партньор на ФИФА – управителното тяло на Световната купа по футбол (FIFA World Cup™). Бранд слоуганът на KIA Motors Corporation – "Силата да изненадваш" – изразява глобалния ангажимент на компанията да удивлява света, предоставяйки на хората вълнуващи и вдъхновяващи изживявания, които надминават очакванията.

 

 

Последни новини
12 04

ЕМИЛИО ХЕРЕРА Е НОВИЯТ ГЛАВЕН ОПЕРАТИВЕН ДИРЕКТОР НА КИА МОТОРС ЕВРОПА

КИА Моторс Европа назначи Емилио Херера за Главен оперативен директор на компанията. Той ще замести Майкъл Коул, който ще заеме друга ръководна длъжност в глобалната структура на КИА Моторс. Кабинетът на г-н Херера е ситуиран в европейската централа на марката във Франкфурт, Германия, където новият Оперативен директор ще работи съвместно с Президента на компанията – г-н Yong Kew Park.
още
10 04

НАГРАДИ RED DOT 2018: ПОРЕДНИЯТ ТРОЕН ТРИУМФ ЗА КИА

КИА тържествува за пореден път на годишния конкурс Red Dot, по време на който бяха отличени 3 модела на марката с престижната награда за дизайн. Фастбекът Стингър, компактният кросоувър Стоник и трето поколение от градския мъник Пиканто спечелиха призове в съответните категории. Журито, което се състои от популярни международни експерти в областта на дизайна, отличи КИА Стингър с титлата ‘Best of the Best’.
още
27 03

КИА МОТОРС ПРОИЗВЕДЕ 3-МИЛИОННИЯ СИ АВТОМОБИЛ В ЕВРОПА

КИА Моторс произведе 3-милионния си автомобил в Европа, 12г. след основаването на завода в Жилина, Словакия. Автомобилът отбелязал 3-те милиона е КИА сийд. Моделът е 5-врат хечбек, версия GT line, произведен за клиент на марката в Исландия. Оборудван е с 1-литров T-GDi (турбо бензинов двигател с директно впръскване).
още
19 03

КИА ПРАЗНУВА 5-МИЛИОННИЯ СПОРТИДЖ

КИА Моторс регистрира продажбата на 5-милионния компактен SUV и бестселър на марката – Спортидж. Представен на световните пазари през 1993г., четвърто поколение Спортидж празнува своята 5 милионна продажба, точно на 25-та годишнина от лансирането му. Последната версия на модела с дебют през 2016г. е по-популярна от всякога с реализирането на средно 38 000 продажби на месец в световен мащаб през 2017г.
още