ГЛОБАЛНИТЕ ПРОДАЖБИ НА КИА НАРАСНАХА С 3.2% ПРЕЗ ИЗМИНАЛАТА 2016г.

Обратно

КИА Моторс обяви, че глобалните продажби на пътнически и товарни автомобили за 2016г. достигат 3 007 976 броя. С това компанията регистрира ръст от 3.2% за изминалата 2016г.

 

През 2016г. КИА отбеляза ръст в Западна Европа, Китай, Северна Америка и Корея от съответно 13.1% (436 006 броя), 4.4% (663 070 броя), 3.7% (719 268 броя) и 1.4% с реализирани 535 000 броя.

 

За месец декември 2016г., глобалните продажби на марката са се увеличили с 3.3%. По региони, ръст бележат Западна Европа – 11.2% (29 336 броя), основните пазари – 5% (38 009 броя) и Северна Америка – 1.2% (58 555 броя).

 

Бестселърът на марката за 2016г. е компактният SUV Спортидж с общо 515 067 продадени единици. Представителят в Б-сегмента Рио (известен под името К2 в Китай) се подрежда на второ място с реализирани 445 404 броя, следван от КИА Черато (известен още като Форте или К3 на някои пазари) с регистрирани 400 010 единици. Луксозната лимузина Оптима остава на 4-то място с регистрирани 238 281 продажби, следвана от градския кросоувър Соул с реализирани 195 802 единици.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на качествени автомобили за хора с млади сърца – води началото си от 1944 г. и е най-старият производител на моторни превозни средства в Южна Корея. Годишно KIA произвежда над 3 млн. моторни превозни средства чрез 10 производствени и монтажни звена в пет държави, като след това продукцията се продава и обслужва чрез мрежа от дистрибутори и дилъри, покриваща около 180 страни. Днес Kia има над 50 000 служители в цял свят, а годишните приходи са близо 44 млрд. щ. д. Компанията е главен спонсор на Откритото първенство на Австралия по тенис и е официален автомобилен партньор на ФИФА – управителното тяло на Световната купа по футбол (FIFA World Cup™). Бранд слоуганът на KIA Motors Corporation – "Силата да изненадваш" – изразява глобалния ангажимент на компанията да удивлява света, предоставяйки на хората вълнуващи и вдъхновяващи изживявания, които надминават очакванията.

 

 

Последни новини
16 01

КИА МОТОРС И РАФАЕЛ НАДАЛ ОТНОВО ПАРТНЬОРИ НА АУСТРЕЛИЪН ОУПЪН 2017

Това е 16-тата поредна година за КИА като Генерален спонсор на Аустрелиън Оупън. КИА ще предостави 110 специално оборудвани автомобила на Тенис Австралия. Официалната церемония по откриването на турнира се състоя в Мелбърн, а събитието уважиха представители от КИА Моторс Австралия и Тенис Австралия, както и посланикът на КИА и победител от АО 2016 - Рафаел Надал. Компанията е подготвила разнообразни активности за феновете на тениса по света.
още
09 01

КИА Stinger 2018 СЪС СВЕТОВЕН ДЕБЮТ НА СЕВЕРНОАМЕРИКАНСКИЯ...

На световното изложение, където обикновено преобладават премиери на американски автомобилни компании, КИА Моторс днес бе във фокуса на вниманието със световния дебют на изцяло новия КИА Stinger 2018. Пет местният спортен седан Stinger, призван да преосмисли сегмента, в който преобладават европейски автомобилни шедьоври, сега обещава да бъде най-бързия и най-луксозен автомобил в историята на компанията, която днес се намира сред лидерите в автомобилната индустрия. Предлаган с избор от двигатели и задвижващи конфигурации, както и с редица луксозни удобства, Stinger ще влезе в продажба на пазара в САЩ малко по-късно тази година, докато в Европа моделът се очаква до края на 2017 година. Цените на модела ще бъдат оповестени непосредствено преди пускането му в продажба.
още
06 01

ГЛОБАЛНИТЕ ПРОДАЖБИ НА КИА НАРАСНАХА С 3.2% ПРЕЗ ИЗМИНАЛАТА 2016г.

КИА Моторс обяви, че глобалните продажби на пътнически и товарни автомобили за 2016г. достигат 3 007 976 броя. С това компанията регистрира ръст от 3.2% за изминалата 2016г.
още
06 01

КИА ПРЕДСТАВИ ПЪРВИ СНИМКИ НА ИЗЦЯЛО НОВОТО ПИКАНТО

КИА Моторс разпространи снимки на изцяло новото, трето поколение Пиканто – един от най-продаваните модели на марката. Разработенo в дизайнерските студиа на КИА в Намянг, Корея и Франкфурт, Германия, новото Пиканто внася младежки стил и енергично излъчване в А-сегмента. GT-линията на модела е с по-самоуверена стойка, динамична визия и подчертан атлетичен профил. Удълженото с 15мм междуосие (от 2 385 мм до 2 400 мм) гарантира и по-обширно вътрешно пространство. Екстериорната гама включва 11 цвята, които открояват изцяло новия модел.
още