ГЛОБАЛНИТЕ ПРОДАЖБИ НА КИА НАРАСНАХА С 3.2% ПРЕЗ ИЗМИНАЛАТА 2016г.

Обратно

КИА Моторс обяви, че глобалните продажби на пътнически и товарни автомобили за 2016г. достигат 3 007 976 броя. С това компанията регистрира ръст от 3.2% за изминалата 2016г.

 

През 2016г. КИА отбеляза ръст в Западна Европа, Китай, Северна Америка и Корея от съответно 13.1% (436 006 броя), 4.4% (663 070 броя), 3.7% (719 268 броя) и 1.4% с реализирани 535 000 броя.

 

За месец декември 2016г., глобалните продажби на марката са се увеличили с 3.3%. По региони, ръст бележат Западна Европа – 11.2% (29 336 броя), основните пазари – 5% (38 009 броя) и Северна Америка – 1.2% (58 555 броя).

 

Бестселърът на марката за 2016г. е компактният SUV Спортидж с общо 515 067 продадени единици. Представителят в Б-сегмента Рио (известен под името К2 в Китай) се подрежда на второ място с реализирани 445 404 броя, следван от КИА Черато (известен още като Форте или К3 на някои пазари) с регистрирани 400 010 единици. Луксозната лимузина Оптима остава на 4-то място с регистрирани 238 281 продажби, следвана от градския кросоувър Соул с реализирани 195 802 единици.

 

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на качествени автомобили за хора с млади сърца – води началото си от 1944 г. и е най-старият производител на моторни превозни средства в Южна Корея. Годишно KIA произвежда над 3 млн. моторни превозни средства чрез 10 производствени и монтажни звена в пет държави, като след това продукцията се продава и обслужва чрез мрежа от дистрибутори и дилъри, покриваща около 180 страни. Днес Kia има над 50 000 служители в цял свят, а годишните приходи са близо 44 млрд. щ. д. Компанията е главен спонсор на Откритото първенство на Австралия по тенис и е официален автомобилен партньор на ФИФА – управителното тяло на Световната купа по футбол (FIFA World Cup™). Бранд слоуганът на KIA Motors Corporation – "Силата да изненадваш" – изразява глобалния ангажимент на компанията да удивлява света, предоставяйки на хората вълнуващи и вдъхновяващи изживявания, които надминават очакванията.

 

 

Последни новини
10 01

КИА ПРЕДСТАВЯ СВОЯТА КОНЦЕПЦИЯ ЗА БЪДЕЩА МОБИЛНОСТ ПО ВРЕМЕ НА CES...

КИА Моторс представя своята визия за мобилността в рамките на изложението за потребителска електроника CES 2018 в Лас Вегас. Под наслов „Без ограничения за всеки“ (Boundless for all) КИА отваря вратите към бъдеще, в което възможностите по отношение на мобилността и транспорта няма да имат граници. В същото време – с намерението да разшири палитрата от мобилни услуги – КИА демонстрира набор от най-съвременни технологии като част от новата си стратегия, наречена ACE, целяща да направи автомобилите на марката в още по-голяма степен Автономни, Свързани и Екологични/Електрически.
още
04 01

КИА МОТОРС ДЕМОНСТРИРА ИЗЦЯЛО НОВ КОНЦЕПТУАЛЕН ЕЛЕКТРОМОБИЛ НА CES...

По време на 2018 Consumer Electronics Show (CES) КИА Моторс демонстрира изцяло нов електрически прототип, който олицетворява бъдещата стратегията на компанията.
още
01 12

КИА СОРЕНТО С ОСВЕЖЕН ВИД И ГОТОВНОСТ ЗА ЛОС АНДЖЕЛИС МОТОР ШОУ

Днес, по време на автосалона в Лос Анджелис, КИА Моторс Америка (КМА) представи рестилизирания КИА Соренто. Освежената версия на модела включва промени в дизайна и интериора. Освен новоконфигурираните предна и задна част, фарове и задни светлини с LED технологии, 2019 Соренто е оборудван с нови технологии като Driver Attention Warning (Предупреждение за умора на водача), Lane Keep Assist (Помощник за проследяване) and QuantumLogic™ Surround Sound. В допълнение, 3.3-литровият V6 двигател на Соренто е окомплектован с 8-степенна трансмисия за по-плавно и адаптивно управление.
още
12 09

КИА СТОНИК – НОВИЯТ КОМПАКТЕН КРОСОУВЪР СЪС ЗАВЛАДЯВАЩО ПРИСЪСТВИЕ...

Със завладяващо присъствие и уверена осанка, КИА Stonic е с напълно европейско излъчване. Новото попълнение в гамата на КИА е най-адаптивният за персонализиране модел на марката до този момент, по отношение както на екстериора, така и на разнообразието от интериорни цветови комбинации.
още