НОВО ПОКОЛЕНИЕ КИА СИЙД С ТОП РЕЗУЛТАТ ОТ EuroNCAP

Обратно

Изцяло новият КИА сийд получи най-високата оценка 5 звезди за сигурност и безопасност от водещата, независима европейска организация – EuroNCAP.

5-вратият хечбек постигна високи резултати за защита на възрастните пътници – 89%, на децата – 88% и системи за безопасност - 86%, отбелязвайки максимална оценка в теста за защитата на деца. сийд бе отличен от комисията и за наличието на ESC – Електронно Стабилизираща Система, която се предлага серийно за модела на европейските пазари.

„Оригиналният КИА сийд бе първият модел на корейския бранд отличен с 5 звезди за сигурност от EuroNCAP. През последните 5 години тестовите критерии на европейската организация стават все по-взискателни, а максималните оценки са сигурност все по-трудно достижими. В тази връзка високото отличие за второ поколение сийд е доказателство за отговорността на марката към нивото на безопасност в новия модел,” коментира г-н Бени Оуен, Вице Президент Маркетинг и Продуктово Планиране, КИА Моторс Европа.

В базовото оборудване на новия сийд са включени 6 въздушни възглавници, ESC, ABS, асистент за потегляне по наклон HAC (Hillstart Assist Control), VSM (Vehicle Stability Management) система за цялостно управление стабилността на автомобила и ESS (Emergency Stop Signal) система, която спомага предотвратяването на произшествия чрез допълнителен светлинен сигнал при внезапно спиране.

Второ поколение КИА сийд е шестият пореден модел на марката отличен с 5 звезди за сигурност след Рио, Венга, Соул, Спортидж и Соренто.

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 13-те си производствени бази в 8 страни КИА продава повече от 2,1 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 172 страни. Днес КИА има 44 000 служители и годишни приходи от 2,02 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации.

Последни новини
23 04

ROAD TO RIO ВЪВ ВЪЛНУВАЩО ОЧАКВАНЕ НА СВЕТОВНОТО ПЪРВЕНСТВО ПО...

Докато футболните фенове са в трепетно очакване на голямото спортно събитие това лято – Световното първенство по футбол в Бразилия, КИА се подготвя за участие в нов ТВ сериал, който ще се излъчва в 40 международни канала от началото на месец май. Тайните на страстта към футболната игра на континента ще бъдат споделени в едно епично, южно-американско пътешествие от 3 000 мили.
още
22 04

КИА ПРЕДСТАВИ КОНЦЕПТА К4 НА АВТОСАЛОНА В ПЕКИН

КИА Моторс Корпорейшън отпразнува световната премиера на последния си изцяло нов прототип – К4, по време на международното авто изложение в Пекин тази година. Разработен според конкретните нужди на китайските потребители, седанът К4 е с отличителен екстериорен дизайн и водещ в сегмента просторен интериор, оборудван с множество високотехнологични системи за сигурност, удобство и комфорт.
още
07 04

КИА МОТОРС РЕГИСТРИРА РЪСТ ОТ 7.1% В ПРОДАЖБИТЕ СИ В СВЕТОВЕН МАЩАБ...

КИА Моторс обяви, че общите продажби на пътнически и товарни автомобили на марката за март 2014г. възлиза на 262 016 броя. С това компанията регистрира ръст от 7.1% за изминалия месец. През месец март корейският автомобилен бранд отчита 14.2% ръст в Китай с регистрирани 55 208 автомобила, Северна Америка – 10.3% (60 658 броя), Европа – 6.7% (61 487 броя) и основните пазари с 3.7% (45 658 броя).
още
03 04

ИЗЦЯЛО НОВ MPV МОДЕЛ НА ЩАНДА НА КИА В НЮ ЙОРК

КИА ще покаже изцяло нов, мултифункционален мини ван на международния автосалон в Ню Йорк след 2 седмици. Моделът е подходящ за хора с приключенски дух и ще бъде предизвикателството в сегмента, предоставяйки места за 8 пътника, заедно с техните принадлежности.
още