НОВО ПОКОЛЕНИЕ КИА СИЙД С ТОП РЕЗУЛТАТ ОТ EuroNCAP

Обратно

Изцяло новият КИА сийд получи най-високата оценка 5 звезди за сигурност и безопасност от водещата, независима европейска организация – EuroNCAP.

5-вратият хечбек постигна високи резултати за защита на възрастните пътници – 89%, на децата – 88% и системи за безопасност - 86%, отбелязвайки максимална оценка в теста за защитата на деца. сийд бе отличен от комисията и за наличието на ESC – Електронно Стабилизираща Система, която се предлага серийно за модела на европейските пазари.

„Оригиналният КИА сийд бе първият модел на корейския бранд отличен с 5 звезди за сигурност от EuroNCAP. През последните 5 години тестовите критерии на европейската организация стават все по-взискателни, а максималните оценки са сигурност все по-трудно достижими. В тази връзка високото отличие за второ поколение сийд е доказателство за отговорността на марката към нивото на безопасност в новия модел,” коментира г-н Бени Оуен, Вице Президент Маркетинг и Продуктово Планиране, КИА Моторс Европа.

В базовото оборудване на новия сийд са включени 6 въздушни възглавници, ESC, ABS, асистент за потегляне по наклон HAC (Hillstart Assist Control), VSM (Vehicle Stability Management) система за цялостно управление стабилността на автомобила и ESS (Emergency Stop Signal) система, която спомага предотвратяването на произшествия чрез допълнителен светлинен сигнал при внезапно спиране.

Второ поколение КИА сийд е шестият пореден модел на марката отличен с 5 звезди за сигурност след Рио, Венга, Соул, Спортидж и Соренто.

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 13-те си производствени бази в 8 страни КИА продава повече от 2,1 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 172 страни. Днес КИА има 44 000 служители и годишни приходи от 2,02 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации.

Последни новини
01 08

КИА ОСИГУРИ ТРАНСПОРТ ЗА FIFA U-20 СВЕТОВНА КУПА ЗА ЖЕНИ КАНАДА 2014

КИА Моторс, официален партньор на FIFA и Организационния Комитет, официално предостави 70 превозни средства от различни категории за нуждите на FIFA U-20 Световна Купа за жени Канада. Автомобилите ще бъдат на разположение в градовете Едмонтън, Торонто, Монреал и Монктън за да осигурят необходимия превоз на официални гости и делегати от цял свят. Като ‘Официален автомобилен партньор на ФИФА’ КИА ще обслужва участниците с висококачествените си модели от 5-ти август, когато стартира първенството в Едмонтън и Торонто, до финалните мачове на 24-ти август на стадион Олипмик в Монреал.
още
29 07

ПОДЧЕРТАНА ВИЗИЯ В ИЗИСКАН СТИЛ ЗА ТРЕТО ПОКОЛЕНИЕ КИА СОРЕНТО

Изцяло ново, трето поколение КИА Соренто с подчертана динамична визия ще дебютира следващия месец в Корея. Новият модел се характеризира със скосен покрив, мускулеста стойка, заоблени задни рамене и изваяни екстериорни детайли. Заедно с уголемената радиаторна решетка ‘тигров нос’, промените в дизайна на модела водят до съвършенство в естетиката на най-продавания SUV на КИА.
още
21 07

ПРОТОТИПЪТ КИА GT4 STINGER И 2014 СОУЛ ОТЛИЧЕНИ С МЕЖДУНАРОДНА...

През последните няколко години КИА Моторс изгради репутацията си на производител на автомобили с вдъхновяващ дизайн от световна класа. Обществото на индустриалните дизайнери в Америка (IDSA) добави към множеството отличия за дизайн на корейския бранд още една престижна награда. КИА получи International Design Excellence Award (IDEA) в категория транспорт за концепта GT4 Stinger и 2014 Soul, отличени съответно със сребърен и златен ‘медал’. През 2012г. КИА Рио получи бронзова награда за дизайн в категория суб-компактни автомобили.
още
10 07

КИА ПРЕДСТАВИ ‘ЗВУКОВО БРАНДИРАНЕ’ ЗА ЕМОЦИОНАЛНА ВРЪЗКА С...

КИА Моторс обяви най-новата си инициатива – ‘сензорен брандинг’ с цел подобряване взаимодействието между клиента и марката – звукова мелодия ‘Изгревът на Изненадата’ (The Rise of Surprise - http://www.kia.com/worldwide/about-kia/brand/multi-sensory/sound.aspx). Това е първата в историята на автомобилния бранш, напълно интегрирана музикална мелодия, приложима в превозните средства с марка КИА.
още