НОВО ПОКОЛЕНИЕ КИА СИЙД С ТОП РЕЗУЛТАТ ОТ EuroNCAP

Обратно

Изцяло новият КИА сийд получи най-високата оценка 5 звезди за сигурност и безопасност от водещата, независима европейска организация – EuroNCAP.

5-вратият хечбек постигна високи резултати за защита на възрастните пътници – 89%, на децата – 88% и системи за безопасност - 86%, отбелязвайки максимална оценка в теста за защитата на деца. сийд бе отличен от комисията и за наличието на ESC – Електронно Стабилизираща Система, която се предлага серийно за модела на европейските пазари.

„Оригиналният КИА сийд бе първият модел на корейския бранд отличен с 5 звезди за сигурност от EuroNCAP. През последните 5 години тестовите критерии на европейската организация стават все по-взискателни, а максималните оценки са сигурност все по-трудно достижими. В тази връзка високото отличие за второ поколение сийд е доказателство за отговорността на марката към нивото на безопасност в новия модел,” коментира г-н Бени Оуен, Вице Президент Маркетинг и Продуктово Планиране, КИА Моторс Европа.

В базовото оборудване на новия сийд са включени 6 въздушни възглавници, ESC, ABS, асистент за потегляне по наклон HAC (Hillstart Assist Control), VSM (Vehicle Stability Management) система за цялостно управление стабилността на автомобила и ESS (Emergency Stop Signal) система, която спомага предотвратяването на произшествия чрез допълнителен светлинен сигнал при внезапно спиране.

Второ поколение КИА сийд е шестият пореден модел на марката отличен с 5 звезди за сигурност след Рио, Венга, Соул, Спортидж и Соренто.

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 13-те си производствени бази в 8 страни КИА продава повече от 2,1 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 172 страни. Днес КИА има 44 000 служители и годишни приходи от 2,02 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации.

Последни новини
10 10

КИА МОТОРС РЕГИСТРИРА РЪСТ ОТ 4.8 % В ПРОДАЖБИТЕ СИ В СВЕТОВЕН...

КИА Моторс обяви, че общите продажби на пътнически и товарни автомобили на марката за септември 2014г. възлизат на 244 547 броя. С това компанията регистрира ръст от 4.8% за изминалия месец.
още
09 10

СТОЙНОСТТА НА МАРКАТА КИА СКОЧИ С 480 ПРОЦЕНТА ОТ 2007Г. ДО СЕГА

След като обяви дизайн мениджмънта като основна движеща сила в развитието на компанията, и благодарение на Главния дизайнер Питър Шрайер, оглавяващ позицията от 2007г., пазарната стойност на КИА отбеляза стремителен ръст от 480% - от 929 милиона $ до 5.4 милиарда $, според класацията на Interbrand „Най-високо оценени марки в света 2014г”. Изкачването на марката в класацията далеч изпреварва средния темп на нарастване спрямо същия период на всички 11 други автомобилни производители-участници в списъка тази година.
още
06 10

КИА ОПТИМА ХИБРИД С ИНОВАТИВНА НАГРАДА

КИА Оптима Хибрид получи серия иновативни награди “Plus X”, които се предоставят само за продукти с най-високо качество, най-добър дизайн и иновативни технологии. Присъдени от независимо жури, в чийто състав участват журналисти и експерти от 25 различни индустрии, тази година КИА Оптима Хибрид спечели 4 награди “Plus X” в категории: Високо качество, Удобна ползваемост, Дизайн и Екология. Номинациите за наградите “Plus X” са подкрепени от почетния институт за продуктово тестване и сервизиране - TÜV SÜD.
още
01 10

КИА ОТНЕСЕ 3 ПРИЗА ЗА ДИЗАЙН НА АВТОСАЛОНА В ПАРИЖ

КИА Моторс е сред най-големите победителите в Automotive Brand Contest 2014, годишен конкурс за дизайн на автомобили, управляван от Германски Дизайнерски Съвет. Независимо жури отличи КИА като победител в 3 категории.
още