Глобална дизайнерска мрежа

Обратно

Добрият дизайн започва с назначаването на талантливи хора, които трябва да бъдат обособени в благоприятна работна обстановка, която да предизвиква креативно мислене.

КИА дизайн

Разположен в Корея, главният дизайнерски център на КИА - Namyang Design Center осъществява международен мониторинг и контрол за да осигури идентичността и инкорпорирането на основните насоки в дизайна на моделната гама.

От възникване на идеята, външното оформление и създаването на прототипи, до изследването на нови материали, дизайнерските екипи на КИА непрекъснато се стремят към производството на съвършени продукти, следвайки модните тенденции в автомобилната индустрия. Първият център на КИА отваря врати през 1977г. Неговата цел е да предвижда лайфстайла на потенциалните клиенти и да го съвмести със съвременния поглед на марката. Усилията на екипа в Namyang Design Center са подкрепени и от сателитни връзки с останалите бази на КИА в Америка, Германия и Япония, което е доказателство за сплотената работа на международните екипи и репутацията на КИА като един от водещите автомобилни брандове в световен мащаб.

 

Новини

07 03

ЗВЕЗДИТЕ НА КИА В ЖЕНЕВА – STINGER, PICANTO И PLUG-IN ХИБРИДИ

Днес на Международния автомобилен салон в Женева КИА Моторс представя четири нови модела. КИА Stinger ще осъществи своя европейски дебют, а изцяло...

още
28 02

ЕКСТРЕМНИ ЗИМНИ ТЕСТОВЕ ЗА ИЗЦЯЛО НОВИЯ КИА СТИНГЪР

КИА Стингър навлиза в дълбините на арктическата зима няколко месеца преди лансирането му на международните пазари. На север от тестовата база на...

още
20 02

ИЗЦЯЛО НОВОТО КИА ПИКАНТО ЗАЛАГА НА КАЧЕСТВО, ТЕХНОЛОГИИ И...

Изцяло новият градски автомобил КИА Пиканто бе представен за първи път пред медиите в очакване на публичната му премиера на Международния автосалон...

още
07 02

ТРОЕН ТРИУМФ ЗА КИА НА НАГРАДИТЕ iF Design 2017

КИА спечели три престижни награди в рамките на конкурса iF Design Awards за забележителния дизайн на последните си модели. Хибридният кросоувър...

още
I Like Kia. What do you like?