Глобална дизайнерска мрежа

Обратно

Добрият дизайн започва с назначаването на талантливи хора, които трябва да бъдат обособени в благоприятна работна обстановка, която да предизвиква креативно мислене.

КИА дизайн

Разположен в Корея, главният дизайнерски център на КИА - Namyang Design Center осъществява международен мониторинг и контрол за да осигури идентичността и инкорпорирането на основните насоки в дизайна на моделната гама.

От възникване на идеята, външното оформление и създаването на прототипи, до изследването на нови материали, дизайнерските екипи на КИА непрекъснато се стремят към производството на съвършени продукти, следвайки модните тенденции в автомобилната индустрия. Първият център на КИА отваря врати през 1977г. Неговата цел е да предвижда лайфстайла на потенциалните клиенти и да го съвмести със съвременния поглед на марката. Усилията на екипа в Namyang Design Center са подкрепени и от сателитни връзки с останалите бази на КИА в Америка, Германия и Япония, което е доказателство за сплотената работа на международните екипи и репутацията на КИА като един от водещите автомобилни брандове в световен мащаб.

 

Новини

16 01

КИА МОТОРС И РАФАЕЛ НАДАЛ ОТНОВО ПАРТНЬОРИ НА АУСТРЕЛИЪН ОУПЪН 2017

Това е 16-тата поредна година за КИА като Генерален спонсор на Аустрелиън Оупън. КИА ще предостави 110 специално оборудвани автомобила на Тенис...

още
09 01

КИА Stinger 2018 СЪС СВЕТОВЕН ДЕБЮТ НА СЕВЕРНОАМЕРИКАНСКИЯ...

На световното изложение, където обикновено преобладават премиери на американски автомобилни компании, КИА Моторс днес бе във фокуса на вниманието...

още
06 01

ГЛОБАЛНИТЕ ПРОДАЖБИ НА КИА НАРАСНАХА С 3.2% ПРЕЗ ИЗМИНАЛАТА 2016г.

КИА Моторс обяви, че глобалните продажби на пътнически и товарни автомобили за 2016г. достигат 3 007 976 броя. С това компанията регистрира ръст от...

още
06 01

КИА ПРЕДСТАВИ ПЪРВИ СНИМКИ НА ИЗЦЯЛО НОВОТО ПИКАНТО

КИА Моторс разпространи снимки на изцяло новото, трето поколение Пиканто – един от най-продаваните модели на марката. Разработенo в...

още
I Like Kia. What do you like?