Най-бързо развиващия се автомобилен бранд в света

Обратно

КИА ЗАЕ 69-TA ПОЗИЦИЯ В КЛАСАЦИЯТА INTERBRAND’S 2016 BEST GLOBAL BRANDS

Пазарната стойност на КИА Моторс се увеличи с 12% през последната година, съгласно ексклузивната годишна класация на Interbrand – 100-те ‘Най-високо оценени марки в света’. Според проучването през 2016г., КИА изкачва 5 позиции, заемайки 69-то място в престижната класация. Пазарната стойност на корейския бранд се увеличи от 5.7 милиарда USD през 2015г. до 6.3 милиарда USD през 2016г. Това представлява ръст от 603% спрямо 2006г., когато компанията обяви дизайн мениджмънта като основна движеща сила в бъдещата глобална политика на КИА.


„Въпреки икономическата нестабилност и свиването на автомобилния пазар в много региони по света, придвижването нагоре в авторитетната класация е доказателство за непрекъснатите усилия на КИА да осигури последователно и стабилно развитие на бранда. Резултатът ни мотивира да следваме мисията си, а именно да превърнем КИА в най-желания автомобилен бранд сред потребителите на превозни средства по цял свят,’ каза Charles Suh, Вицепрезидент, Корпоративен маркетинг, КИА Моторс.


Mike Rocha, Международен директор, Оценяване на марките, Interbrand, заяви, ‘Впечатляващото развитие на КИА през последните няколко години е резултат от непрекъснато нарастващия брой потребители на марката, които са привлечени от иновативния дизайн и характеристики на моделната гама, както и от маркетинговите активности за популяризиране на бранда, осъществени от компанията в международен мащаб.’


Бранд стратегия на КИА – Енергична, отличителна, надеждна


Градивното и устойчиво развитие е следствие от усилията на КИА да затвърди брандовата идентичност и да насърчи емоционалната обвързаност на клиентите с моделите КИА. Чрез глобалната кампания през 2012г. – ‘A different beat’ компанията акцентира върху предимствата на моделите си – енергични, отличителни, надеждни.


Безспорно най-голямото постижения на компанията през последните 12 месеца е заемането на 1-ва позиция в доклада за качество IQS на J.D. Power. За първи път от 27 години до сега непремиум бранд оглавява престижната класация. КИА дължи успеха си предимно на бестселърите Спортидж и Соул, които се представиха с топ резултати в респективните категории. КИА Моторс печели трето място и в проучването на J.D. Power Automotive Performance, Execution and Layout (APEAL) с моделите Оптима, Соренто, Седона (известна като Grand Carnival в някои държави) и Соул, които са отличени в съответните сегменти. Четворната награда донесе на КИА престижното 3-то място в автомобилната индустрия сред нелуксозните брандове.


Иновативният дизайн на моделите КИА продължава да бъде високо оценяван и през 2016г, когато изцяло новият Спортидж и Оптима седан получават почетните международни награди за дизайн ‘red dot’ и ‘iF’. С лансирането на хибридния кросоувър Ниро и изцяло новата Каденца следват допълнителни призове за продукти и технологии, които увеличават стойността на марката. По-рано тази година по време на CES, КИА представи бъдещата си политика по отношение на технологиите за автономно управление, и анонсира новия си суб-бранд ‘DRiVE WISE’, който олицетворява философията на КИА да лансира автомобили с интелигентни системи за сигурност – Advanced Driver Assistance Systems (ADAS).


Въвеждането на GT линия в моделната гама на КИА – с високоефективни турбо двигатели, спортно окачване и вдъхновяващ дизайн, подчертава динамичния и модерен облик на бранда.


Акцент в маркетинговата политика на КИА е и сътрудничеството на компанията с най-популярните спортни събития в световен мащаб. Партньорствата на КИА с FIFA, UEFA, NBA, LPGA и Australian Open доближават огромната аудитория до ценностите на марката, като производител на качествени автомобили за млади по душа потребители.

Новини

15 05

КИА ЛАНСИРА НОВ ДИЗЕЛОВ ‘МЕК’ ХИБРИД С 48V СИСТЕМА ПРЕЗ 2018Г.

През втората половина на 2018г. КИА Моторс ще представи първия си дизелов „мек“ хибрид с 48V електрическа система. Новото задвижване EcoDynamics+...

още
08 05

НОВАТА ГЛОБАЛНА РЕКЛАМНА КАМПАНИЯ НА КИА – ФУТУРИСТИЧЕН ПОГЛЕД НА...

КИА Моторс представи нова глобална рекламна кампания, която включва герои от любимата история за Питър Пан:...

още
04 05

КИА ПОКАЗА ПЪРВИ СНИМКИ НА 100% ЕЛЕКТРОМОБИЛ НИРО

По време на международното изложение за електромобили в Джеджу, Корея, КИА показа нова, изцяло електрическа версия на модела Ниро. В комбинация от...

още
12 04

ЕМИЛИО ХЕРЕРА Е НОВИЯТ ГЛАВЕН ОПЕРАТИВЕН ДИРЕКТОР НА КИА МОТОРС ЕВРОПА

КИА Моторс Европа назначи Емилио Херера за Главен оперативен директор на компанията. Той ще замести Майкъл Коул, който ще заеме друга ръководна...

още
I Like Kia. What do you like?