Най-бързо развиващия се автомобилен бранд в света

Обратно

КИА зае 74 позиция в класацията ‘Най-високо оценени марки в света’ 2014г.

След като обяви дизайн мениджмънта като основна движеща сила в развитието на компанията през 2007г. и анонсира своята ‘A different beat’ (Пулсът на новия път) нова брандова идентичност през 2012г., КИА постигна завидни успехи. Марката влезе в годишната класация на 100-те „Най-добри марки в света” през 2012г. под номер 87 като впоследствие се издигна до 83-то място през 2013г. Тази година КИА бе оценена на 5.4 милиарда $, изкачвайки 9 позиции до 74 място. От 2007г. до 2014г. пазарната стойност на КИА отбеляза стремителен ръст от 480%, което далеч изпреварва средния темп на нарастване, спрямо същия период на всички 11 други автомобилни производители.


Всъщност КИА демонстрира още веднъж пред целия свят своята ‘Сила да изненадва’ (The Power to surprise).


Впечатляващи постижения по отношение на качество, дизайн и бранд мениджмънт


Трайните усилия на марката за подобряване на качеството, дизайна и бранд мениджмънта резултират в успешни продукти, високо оценени в международен мащаб. Поредното доказателство е престижното 3-то място за марката според проучването за качество от J.D. Power 2014г. Междувременно, умението и креативността на дизайнерските екипи предизвика глобален възторг, следван от поредица престижни награди като red dot, IDEA и iF. Като част от стремежа на марката да популяризира новия ‘A Different Beat’ имидж чрез емоционално обвързаност с клиентите си, КИА проведе редица иновативни маркетингови активности, включително спонсориране на широко популярни спортни събития, сензорен маркетинг – ребрандиране на всички дилърства с разпознаваемата ‘Red cube’ визуална идентичност, както и звуково брандиране (музикален подпис) с приложение в телевизионни и радио реклами. Всичко това в съчетание с надеждно качество, отличителен дизайн, иновативни маркетингови активности, внимание и грижа за клиента.


Пътят към най-високо оценения бранд


Позитивният отзвук и отличните резултати демонстрират дълготрайната политика на корейския бранд напълно да задоволи нуждите на клиентите си по цял свят. Но КИА няма да спре до тук! Марката ще продължи ‘пулса на новия път’ чрез своя ‘Жизнен’, ‘Отличителен’ и ‘Надежден’ имидж, оставяйки траен отпечатък в съзнанието и сърцата на своите фенове.

Новини

16 01

КИА МОТОРС И РАФАЕЛ НАДАЛ ОТНОВО ПАРТНЬОРИ НА АУСТРЕЛИЪН ОУПЪН 2017

Това е 16-тата поредна година за КИА като Генерален спонсор на Аустрелиън Оупън. КИА ще предостави 110 специално оборудвани автомобила на Тенис...

още
09 01

КИА Stinger 2018 СЪС СВЕТОВЕН ДЕБЮТ НА СЕВЕРНОАМЕРИКАНСКИЯ...

На световното изложение, където обикновено преобладават премиери на американски автомобилни компании, КИА Моторс днес бе във фокуса на вниманието...

още
06 01

ГЛОБАЛНИТЕ ПРОДАЖБИ НА КИА НАРАСНАХА С 3.2% ПРЕЗ ИЗМИНАЛАТА 2016г.

КИА Моторс обяви, че глобалните продажби на пътнически и товарни автомобили за 2016г. достигат 3 007 976 броя. С това компанията регистрира ръст от...

още
06 01

КИА ПРЕДСТАВИ ПЪРВИ СНИМКИ НА ИЗЦЯЛО НОВОТО ПИКАНТО

КИА Моторс разпространи снимки на изцяло новото, трето поколение Пиканто – един от най-продаваните модели на марката. Разработенo в...

още
I Like Kia. What do you like?